Menu Zavřít

Jaké výzvy čekají média, marketing a online byznys v éře AI?

10. 9. 2025
Internet Info
Autor: Internet Info

Připojte se k 20. ročníku konference Czech Internet Forum a zjistěte, jak umělá inteligence mění budoucnost médií, digitálního marketingu i byznysu.

Český internet zažil dvě dekády dynamického vývoje. Nyní čelí novým výzvám, především těm spojeným s umělou inteligencí. Ta bude hlavním tématem jubilejního 20. ročníku konference Czech Internet Forum, konference, která tradičně propojuje zástupce médií a odborníky z oblasti marketingu, technologií a online byznysu.

Diskutovat se bude o tom, jak AI proměňuje tvorbu a distribuci obsahu, jak ovlivňuje internetové vyhledávání, jaký dopad má na média a online marketing i tom, kdo dnes skutečně ovládá pozornost publika.

Čeká nás mediální debata o budoucnosti médií s šéfy největších českých mediálních domů a klíčových hráčů internetu. Zúčastní se jí Libuše Šmuclerová (CNC), Daniel Grunt (TV Nova), Matěj Hušek (Seznam.cz) a Vít Nantl (VLM).

Konference Czech Internet Forum proběhne 4. listopadu 2025 v pražském Hotelu Duo.

Tak neváhejte a nenechte si ujít skvělé přednášky a networking s lídry digitálního světa. Zaregistrovat se za zvýhodněnou cenu EARLY BIRD máte možnostdo konce září.

TÉMATA KONFERENCE:

V hlavní roli umělá inteligence

AI zásadně proměňuje způsob, jakým vyhledáváme informace, jak se tvoří obsah i jak funguje marketing. Diskutovat se bude například o tom, co znamenají nové přístupy k vyhledávání (AI Overviews místo klasického SEO) nebo jaké dopady má AI na mediální byznys.

  • Josef Šlerka (NFNZ): Řekněte webu: Pápá – co dnes víme o vlivu AI na vyhledávání a média.
  • Tomáš Novák (Marketing Miner): Jak AI mění obsahový marketing – od analýzy klíčových slov po praktické využití AI nástrojů.
  • Zdeněk Valut (Elevaty.ai): AI-driven marketing – integrační platformy a budoucnost, kdy AI začne řídit kampaně.
  • Martin Malý (Economia): Kdo to, proboha, napsal?! – o tom, jak moderní technologie převrací mediální svět naruby.

Proměna médií a digitální žurnalistiky

Dvacet let internetu je také dvacet let dramatických změn v médiích. Jak se redakce přizpůsobily digitálnímu prostředí a co je čeká dál?

  • Velká mediální debata: 20 let online revoluce – špičky českého mediálního světa jako Libuše Šmuclerová (CNC), Matěj Hušek (Seznam.cz), Daniel Grunt (Tv Nova) a Vít Nantl (Vltava Labe Media) budou sdílet své vize budoucnosti médií. Moderuje Filip Rožánek.
  • Filip Rožánek (Internet Info): Česká média a internet: 20 let lásky a nenávisti – klíčové milníky vývoje českých médií a internetu.
  • Rozhovor s Čestmírem Strakatým a Filipem Titlbachem (Deník N) – o podcastové scéně, placeném obsahu, budování důvěry a hranicích mezi novinářem a influencerem.

Marketingová inspirace

Marketing dnes stojí na křižovatce nových technologií, formátů a regulací. Jak se mění kampaně a jak reaguje publikum?

  • Josef Čapek (Teads): Connected TV jako součást big-screen kampaní – jak efektivně propojit lineární a digitální televizi.
  • Vojtěch Lambert (LCG New Media): Konzumace obsahu na sítích v roce 2025 – trendy a čísla o chování uživatelů v ČR i ve světě.
  • Petra Dolejšová (Bez paragrafů): Právo a realita show – právní kauzy, které hýbou online byznysem.

Nezmeškejte jedinečnou příležitost být u toho s námi na 20. jubilejním ročníku konference Czech Internet Forum a navázat cenné kontakty. Podívejte se na program konference, seznam řečníků a registrujte se včas. Zvýhodněná cena Early Bird platí pouze do 30. září.

Hlavním partnerem konference je Teads Schweiz GmbH, dalšími partnery jsou Sweet TV Group a VLTAVA LABE MEDIA a.s.. Mediálními partnery jsou Marketing Journal a MediaGuru, produktovým partnerem je EasyEvent. Organizátory jsou Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.