Menu Zavřít

Jak vytvořit značku, která přežije turbulence trhu? Přijďte na BRANDstorming

4. 2. 2025
Autor: Internet Info

Zákazníci dnes nejsou loajální jako dřív, technologie mění pravidla hry a konkurence je tvrdší než kdykoliv předtím. Jak si udržet silnou pozici, správně řídit značku a efektivně komunikovat? BRANDstorming 2025 nabídne strategie, které fungují i v době rychlých změn.

Proč se některým značkám daří i v nestabilní době, zatímco jiné rychle ztrácejí pozici? Klíčem není jen reklama, ale celkové vnímání firmy – od komunikace se zákazníky po rozhodnutí, která budují dlouhodobou důvěru. Jak udržet pozornost, kdy je správný čas na změnu značky a jak využít nové technologie k posílení brandu?

Na konferenci BRANDstorming 2025 vystoupí odborníci z oblasti marketingu, reklamy a strategického řízení značky. Nabídnou praktické zkušenosti, data i reálné případové studie, které vám pomohou se lépe rozhodovat o budoucnosti vašeho brandu.

Sejdeme se s nimi 3. dubna v hotelu Jalta v Praze. Do 28. února můžete využít zvýhodněné vstupné Early Birds.

Témata, která budou formovat budoucnost značek:

  • Jak si značka udrží hodnotu i v čase nejistoty?
  • Adam Špina z Ogilvy vysvětlí, proč je důležitá dlouhodobá strategie značky a jak ji efektivně řídit i s omezeným rozpočtem.
  • Jak pracovat s pozorností zákazníků?
  • Vojtěch Prokeš z Behavia ukáže, jak lidé vnímají reklamy a co skutečně zaujme jejich pozornost.
  • Rebranding bez ztráty důvěry
  • Klára Tanzerová z Košík.cz přiblíží zkušenosti z kompletního rebrandingu firmy a to, co by si z něj měly vzít i jiné společnosti.
  • Jak AI mění marketing a komunikaci značek?
  • Jiří Nevečeřal ze Socialsharks a Ondřej Hanulík ze Škoda Auto ukáží, jak firmy mohou chytře využít umělou inteligenci k zapojení zákazníků.
  • Ochrana značky v éře digitálních hrozeb
  • Právnička Petra Stupková z Legitas vysvětlí, jak se vyhnout právním rizikům při využití AI a ochránit svou značku před zneužitím.
  • PR jako strategický nástroj pro posílení značky
     
  • Michaela Chrpová z MSL a Tomáš Preněk z Publicis Groupe poradí, jak správně řídit reputaci firmy v době rychlých změn.
  • LinkedIn v akci: Budujte osobní i firemní brand, který přináší výsledky
  • Tereza Palátová ze StoryMatters.online povede praktický workshop zaměřený na strategickou tvorbu obsahu, optimalizaci profilu a efektivní komunikaci s klíčovými partnery na LinkedInu.

Zvýhodněné vstupné ve výši 4 950 Kč bez DPH je k dispozici při registraci do 28. února 2025. Nezmeškejte příležitost získat inspiraci pro rozvoj vaší značky a registrujte se na stránkách BRANDstorming 2025, kde naleznete i program a informace o přednášejících. Připojte se k nám 3. dubna v Hotelu Jalta v Praze.

Autor: Internet Info

Mediálními partnery konference jsou odborné servery MediaGuru a Marketing Journal. Vystavovatelem na konferenci je Legitas, produktovým partnerem Easy Event. Organizátorem akce je TUESDAY.cz a produkci zajišťuje Internet Info.