Proč se některým značkám daří i v nestabilní době, zatímco jiné rychle ztrácejí pozici? Klíčem není jen reklama, ale celkové vnímání firmy – od komunikace se zákazníky po rozhodnutí, která budují dlouhodobou důvěru. Jak udržet pozornost, kdy je správný čas na změnu značky a jak využít nové technologie k posílení brandu?
Na konferenci BRANDstorming 2025 vystoupí odborníci z oblasti marketingu, reklamy a strategického řízení značky. Nabídnou praktické zkušenosti, data i reálné případové studie, které vám pomohou se lépe rozhodovat o budoucnosti vašeho brandu.
Sejdeme se s nimi 3. dubna v hotelu Jalta v Praze. Do 28. února můžete využít zvýhodněné vstupné Early Birds.
Témata, která budou formovat budoucnost značek:
- Jak si značka udrží hodnotu i v čase nejistoty?
- Adam Špina z Ogilvy vysvětlí, proč je důležitá dlouhodobá strategie značky a jak ji efektivně řídit i s omezeným rozpočtem.
- Jak pracovat s pozorností zákazníků?
- Vojtěch Prokeš z Behavia ukáže, jak lidé vnímají reklamy a co skutečně zaujme jejich pozornost.
- Rebranding bez ztráty důvěry
- Klára Tanzerová z Košík.cz přiblíží zkušenosti z kompletního rebrandingu firmy a to, co by si z něj měly vzít i jiné společnosti.
- Jak AI mění marketing a komunikaci značek?
- Jiří Nevečeřal ze Socialsharks a Ondřej Hanulík ze Škoda Auto ukáží, jak firmy mohou chytře využít umělou inteligenci k zapojení zákazníků.
- Ochrana značky v éře digitálních hrozeb
- Právnička Petra Stupková z Legitas vysvětlí, jak se vyhnout právním rizikům při využití AI a ochránit svou značku před zneužitím.
- PR jako strategický nástroj pro posílení značky
- Michaela Chrpová z MSL a Tomáš Preněk z Publicis Groupe poradí, jak správně řídit reputaci firmy v době rychlých změn.
- LinkedIn v akci: Budujte osobní i firemní brand, který přináší výsledky
- Tereza Palátová ze StoryMatters.online povede praktický workshop zaměřený na strategickou tvorbu obsahu, optimalizaci profilu a efektivní komunikaci s klíčovými partnery na LinkedInu.
Zvýhodněné vstupné ve výši 4 950 Kč bez DPH je k dispozici při registraci do 28. února 2025. Nezmeškejte příležitost získat inspiraci pro rozvoj vaší značky a registrujte se na stránkách BRANDstorming 2025, kde naleznete i program a informace o přednášejících. Připojte se k nám 3. dubna v Hotelu Jalta v Praze.
Mediálními partnery konference jsou odborné servery MediaGuru a Marketing Journal. Vystavovatelem na konferenci je Legitas, produktovým partnerem Easy Event. Organizátorem akce je TUESDAY.cz a produkci zajišťuje Internet Info.
