Menu Zavřít

In-Comms Forum 2025: Interní komunikace jako klíč k motivaci

7. 4. 2025
Internet Info
Autor: Internet Info
Ilustrační obrázek

Projděte si trendy a strategie pro efektivní interní komunikaci, motivaci zaměstnanců a posílení firemní kultury.

Na online konferenci In-Comms Forum se zaměříme na nejnovější trendy, nástroje a strategie v oblasti interní komunikace. Hlavními tématy budou motivace zaměstnanců, posilování firemní kultury, krizová komunikace a digitalizace interních procesů.

Řečnice a řečníci se budou věnovat zpětné vazbě, interní komunikaci v hybridních týmech, ochraně osobních údajů a employer brandingu. Odnesete si praktické tipy a strategie, které můžete ihned využít ve své firmě.

Hlavní témata konference:

  • Interní komunikace jako nástroj pro motivaci a zapojení zaměstnanců
  • Role leaderů v interní komunikaci a jejich vliv na firemní klima
  • Krizová interní komunikace v období změn a nepředvídatelných situací
  • Digitalizace interní komunikace: intranety, chatboti a firemní sociální sítě
  • Employer branding a jeho propojení s interní komunikací
  • Měření a vyhodnocování efektivity interní komunikace
  • Segmentace sdělení podle potřeb různých skupin zaměstnanců
  • Interní komunikace v hybridních a remote týmech
  • Zpětná vazba a obousměrná komunikace

VYBRANÉ PŘEDNÁŠKY:

Interní komunikace jako překvapivý lék na spoustu firemních nemocí

Ondřej Švrček, expert na interní komunikaci ze společnosti MUNIPOLIS, na největších výzvách českých firem představí, jakou roli v nich hraje řízená interní komunikace. V rámci přednášky si řekneme, jak má vypadat funkčně nastavený systém ve firmách. A to od sběru kontaktů až po analýzu výsledků komunikace. 

Co generace Z očekává od komunikace firem na sociálních sítích a jak se tomu přizpůsobit?

Generace Z přichází na trh práce s novými očekáváními a hodnotami formovanými digitálním prostředím, ekologií a hledáním vyššího poslání. Firmy se musí naučit interpretovat tyto hodnoty na svých sociálních sítích, kde si generace Z často hledá první informace o potenciálních zaměstnavatelích. V přednášce Petry Vrbové z Digital HR marketing se dozvíte:

  • Jaké jsou hlavní hodnoty generace Z a jak je integrovat do firemní komunikace
  • Jak generace Z vnímá employer branding na digitálních platformách
  • Praktické tipy pro tvorbu obsahu a nastavení vhodného tone of voice

Emocím se v práci nevyhnete. Jak s nimi pracovat, aby vám nepodrazily nohy?

Emoce jsou neoddělitelnou součástí práce a jejich správné zvládnutí může zlepšit vztahy i výsledky týmu. Na praktických případech si s Blankou Mrázkovou ze společnosti Moderní Leader řekneme, jak se vypořádat s emocemi ve vypjatých situacích, jak pracovat s emocemi svých podřízených z pozice leadera, stranou nezůstanou ani tipy pro zvládání stresu a zlepšení firemní atmosféry.

Komunikace v těžkých časech – i hromadné propouštění lze zvládnout s grácií

Klíčovou roli má tým interní komunikace právě v těžkých časech. V současném stavu ekonomiky a světových finančních trhů je třeba se připravit na to, že propouštění se nevyhnou ani na první pohled prosperující firmy. A přesně v tomhle složitém tématu se vyplatí mít silný a dobře připravený tým interní komunikace. Na co si dát v těžkých časech a při přípravě komunikace v krizové situaci pozor? Jak se nachystat a na co nezapomenout? To vše ukáže odbornice na strategickou komunikaci Irena Zatloukalová.

Pro koho je konference ideálním zdrojem informací? 

Konference je vhodná pro odborníky na interní komunikaci, HR ředitele a manažery, specialisty komunikace, marketingové a PR odborníky, majitele a ředitele firem, kteří chtějí zlepšit interní komunikaci a motivaci svých zaměstnanců.

Přijďte se inspirovat a povznést svou firemní komunikaci. Přihlášku najdete zde

Partnery konference společnosti MUNIPOLIS a Salesforce. Organizátorem je TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.