Na online konferenci In-Comms Forum se zaměříme na nejnovější trendy, nástroje a strategie v oblasti interní komunikace. Hlavními tématy budou motivace zaměstnanců, posilování firemní kultury, krizová komunikace a digitalizace interních procesů.
Řečnice a řečníci se budou věnovat zpětné vazbě, interní komunikaci v hybridních týmech, ochraně osobních údajů a employer brandingu. Odnesete si praktické tipy a strategie, které můžete ihned využít ve své firmě.
Hlavní témata konference:
- Interní komunikace jako nástroj pro motivaci a zapojení zaměstnanců
- Role leaderů v interní komunikaci a jejich vliv na firemní klima
- Krizová interní komunikace v období změn a nepředvídatelných situací
- Digitalizace interní komunikace: intranety, chatboti a firemní sociální sítě
- Employer branding a jeho propojení s interní komunikací
- Měření a vyhodnocování efektivity interní komunikace
- Segmentace sdělení podle potřeb různých skupin zaměstnanců
- Interní komunikace v hybridních a remote týmech
- Zpětná vazba a obousměrná komunikace
VYBRANÉ PŘEDNÁŠKY:
Interní komunikace jako překvapivý lék na spoustu firemních nemocí
Ondřej Švrček, expert na interní komunikaci ze společnosti MUNIPOLIS, na největších výzvách českých firem představí, jakou roli v nich hraje řízená interní komunikace. V rámci přednášky si řekneme, jak má vypadat funkčně nastavený systém ve firmách. A to od sběru kontaktů až po analýzu výsledků komunikace.
Co generace Z očekává od komunikace firem na sociálních sítích a jak se tomu přizpůsobit?
Generace Z přichází na trh práce s novými očekáváními a hodnotami formovanými digitálním prostředím, ekologií a hledáním vyššího poslání. Firmy se musí naučit interpretovat tyto hodnoty na svých sociálních sítích, kde si generace Z často hledá první informace o potenciálních zaměstnavatelích. V přednášce Petry Vrbové z Digital HR marketing se dozvíte:
- Jaké jsou hlavní hodnoty generace Z a jak je integrovat do firemní komunikace
- Jak generace Z vnímá employer branding na digitálních platformách
- Praktické tipy pro tvorbu obsahu a nastavení vhodného tone of voice
Emocím se v práci nevyhnete. Jak s nimi pracovat, aby vám nepodrazily nohy?
Emoce jsou neoddělitelnou součástí práce a jejich správné zvládnutí může zlepšit vztahy i výsledky týmu. Na praktických případech si s Blankou Mrázkovou ze společnosti Moderní Leader řekneme, jak se vypořádat s emocemi ve vypjatých situacích, jak pracovat s emocemi svých podřízených z pozice leadera, stranou nezůstanou ani tipy pro zvládání stresu a zlepšení firemní atmosféry.
Komunikace v těžkých časech – i hromadné propouštění lze zvládnout s grácií
Klíčovou roli má tým interní komunikace právě v těžkých časech. V současném stavu ekonomiky a světových finančních trhů je třeba se připravit na to, že propouštění se nevyhnou ani na první pohled prosperující firmy. A přesně v tomhle složitém tématu se vyplatí mít silný a dobře připravený tým interní komunikace. Na co si dát v těžkých časech a při přípravě komunikace v krizové situaci pozor? Jak se nachystat a na co nezapomenout? To vše ukáže odbornice na strategickou komunikaci Irena Zatloukalová.
Pro koho je konference ideálním zdrojem informací?
Konference je vhodná pro odborníky na interní komunikaci, HR ředitele a manažery, specialisty komunikace, marketingové a PR odborníky, majitele a ředitele firem, kteří chtějí zlepšit interní komunikaci a motivaci svých zaměstnanců.
Přijďte se inspirovat a povznést svou firemní komunikaci. Přihlášku najdete zde.
Partnery konference společnosti MUNIPOLIS a Salesforce. Organizátorem je TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.