Sociální sítě jsou dnes mnohem víc než prostor pro hezké fotky. Kdo rozumí dynamice sociálních sítí, má v ruce efektivní nástroj k budování komunit a dobrého jména značky. A kdo umí mluvit řečí zákazníků, má vyhráno.
Na online konferenci MARKETING MEETING: Sociální sítě a influencer marketing si ukážeme, jak najít influencery, kteří přinášejí výsledky, jak budovat komunity, které zákazníky promění v loajální partnery, nebo jak správně měřit dopad kampaní. Nebudou chybět ani právní aspekty spolupráce nebo praktické nástroje, které vám usnadní správu obsahu.
Potkáváme se online 10. června. Registrovaní účastníci dostanou záznam celé konference zdarma.
Co vás čeká?
- David Kotrč (Visibility) ukáže, jak spolupracovat s influencery tak, aby kampaň přinesla výsledky, ne problémy. A kde se dá chytrá práce s nástroji, jako je ADS Library, opravdu zúročit.
- Klára Unzeitigová (Luxor) vás vezme do světa komunit. Na příkladu knihkupectví Luxor ukáže, jak zapojení zaměstnanců a bookstagramerů může přivést k četbě i ty, kdo běžně knihy míjejí.
- Karolína Točíková (GroupM Nexus) poradí, jak vybrat influencery pro velké značky a proč autenticita někdy porazí i precizní produkci.
- Petra Dolejšová (advokátka) rozebere, co je a není reklama na profilech influencerů a jak se připravit na přísnější pravidla, která se na obor valí.
- Adéla Vašíčková (Publicis Groupe) vysvětlí, proč je někdy lepší vsadit na mikroinfluencery s menší, ale angažovanou komunitou.
- Veronika Procházková (Czech Promotion) ukáže, jak chytře využít obsah tvořený samotnými zákazníky (user-generated content) a kdy má smysl dát přednost influencerovi.
Vaše značka je tak silná, jak silná je její komunita. Přijďte se inspirovat, jak ji budují úspěšné značky a jakou k tomu využívají strategii i jaké mají výsledky. Na Marketing Meeting: Sociální sítě a influencer marketing se můžete přihlásit na stránkách konference, kde najdete i podrobný program i profily řečníků.
Konference je určena marketérům, brand manažerům, kreativcům, specialistům na sociální sítě, ale i těm, kteří se chtějí zorientovat v aktuálních trendech digitálního marketingu. Ať už řešíte výběr influencerů, autenticitu obsahu, nebo výkon kampaní, najdete zde praktické odpovědi a reálné zkušenosti z českého trhu.
Partnerem MARKETING MEETING je agentura Sherpas a mediálním partnerem MediaGuru. Akci organizuje TUESDAY Business Network a produkuje Internet Info.