Vítejte v době, kdy dobře postavená značka může být cennější než samotný produkt. A kdy špatně zvládnutý rebranding nebo PR komunikace dokáží úspěšnou firmu poslat do marketingového pekla. Jak se tomu vyhnout, a naopak z brandingu vytěžit maximum?
3. dubna v pražském hotelu Jalta se na konferenci BRANDstorming sejdou špičkoví marketéři, PR stratégové a experti na chování zákazníků, kteří stojí za kampaněmi českých i globálních značek. Zaměří se na klíčové otázky: Proč stavět dlouhodobou strategii pro PR a branding a jak ji efektivně spojit s výkonem? Jak co nejlépe využít umělou inteligenci? A proč se zákazníci často dívají úplně jinam, než si myslíte?
Program akce je kompletní. Co vás čeká?
Branding a efektivita
- ·Adam Špina (Ogilvy) představí význam dlouhodobé strategie pro úspěch značky.
- Jak smysluplně propojit branding s výkonnostním marketingem je téma pro Jana Javornického (Effectix.com).
- Monika Jančová (OREA Hotels & Resorts) vás provede zákulisím kampaně, ve které se nemluví, a přesto ji nikdo nepřeslechne.
- Robert Chmelař (Partners Banka) se podělí o zkušenosti s budováním úplně nové bankovní značky.
Rebranding bez rizika
- Změna značky může být pro firmu příležitostí, ale i velkým fiaskem. Jak se vyhnout chybám a udělat rebranding tak, aby posílil image firmy?
- Klára Tanzerová (Košík.cz) i Martin Brablec (Obsahová agentura) se ve svých přednáškách podělí o své zkušenosti s redesignem značek. Jak komunikovat změnu zákazníkům a udržet si jejich důvěru?
PR a komunikace v roce 2025
- Bez dobrého PR se dnes žádná značka neobejde. Jaké výzvy přinese rok 2025 a jak na ně reagovat? František Brož (FYI Prague) vysvětlí, proč autenticita a rychlá reakce rozhodují.
- Michaela Chrpová a Tomáš Preněk (Publicis Groupe) ukáží, proč PR nesmí být jen doplňkem, ale klíčovým pilířem strategie.
Pozornost zákazníků a behaviorální věda
- Vojtěch Prokeš (Behavio Labs) odhalí, co dělá reklamu skutečně zapamatovatelnou.
- Lukáš Cikánek a Martin Peška (Pickerly) představí praktické aplikace behaviorálních principů v reklamách a brandingu.
AI v marketingu: Přelomová technologie nebo hrozba?
- Jiří Nevečeřal (Socialsharks) předvede sílu AI v reklamě na příkladu launch kampaně Škoda Octavia.
- Na právní a reputační rizika spojená s generativní AI nás upozorní advokátka Petra Stupková (Legitas).
Workshop: Jak si zajistit budoucnost na LinkedInu?
- Tereza Palátová (StoryMatters.online) představí strategie pro budování osobního i firemního brandu na největší profesní síti.
Nenechte si ujít příležitost získat cenné poznatky a inspiraci pro budování silné značky a připojte se k nám 3. dubna v Hotelu Jalta v Praze. Registrovat se můžete na oficiálních stránkách konference BRANDstorming, kde naleznete kompletní program i anotace řečníků.
Mediálními partnery konference jsou odborné servery MediaGuru a Marketing Journal. Vystavovatelem na konferenci je Legitas, produktovým partnerem Easy Event. Organizátorem akce je TUESDAY.cz a produkci zajišťuje Internet Info.
