Menu Zavřít

BRANDstorming: Co dnes funguje v budování značek?

17. 3. 2025
Autor: Internet Info

Jak propojit branding s výkonnostním marketingem, zvládnout rebranding bez ztráty zákazníků, naplno využít AI a ovládnout sociální sítě? Konference BRANDstorming přinese praktické tipy a strategie, které v roce 2025 skutečně fungují.

Vítejte v době, kdy dobře postavená značka může být cennější než samotný produkt. A kdy špatně zvládnutý rebranding nebo PR komunikace dokáží úspěšnou firmu poslat do marketingového pekla. Jak se tomu vyhnout, a naopak z brandingu vytěžit maximum?

3. dubna v pražském hotelu Jalta se na konferenci BRANDstorming sejdou špičkoví marketéři, PR stratégové a experti na chování zákazníků, kteří stojí za kampaněmi českých i globálních značek. Zaměří se na klíčové otázky: Proč stavět dlouhodobou strategii pro PR a branding a jak ji efektivně spojit s výkonem? Jak co nejlépe využít umělou inteligenci? A proč se zákazníci často dívají úplně jinam, než si myslíte?

Program akce je kompletní. Co vás čeká?

Branding a efektivita

  • ·Adam Špina (Ogilvy) představí význam dlouhodobé strategie pro úspěch značky.
  • Jak smysluplně propojit branding s výkonnostním marketingem je téma pro Jana Javornického (Effectix.com).
  • Monika Jančová (OREA Hotels & Resorts) vás provede zákulisím kampaně, ve které se nemluví, a přesto ji nikdo nepřeslechne.
  • Robert Chmelař (Partners Banka) se podělí o zkušenosti s budováním úplně nové bankovní značky.

Rebranding bez rizika

  • Změna značky může být pro firmu příležitostí, ale i velkým fiaskem. Jak se vyhnout chybám a udělat rebranding tak, aby posílil image firmy?
  • Klára Tanzerová (Košík.cz) i Martin Brablec (Obsahová agentura) se ve svých přednáškách podělí o své zkušenosti s redesignem značek. Jak komunikovat změnu zákazníkům a udržet si jejich důvěru?

PR a komunikace v roce 2025

  • Bez dobrého PR se dnes žádná značka neobejde. Jaké výzvy přinese rok 2025 a jak na ně reagovat? František Brož (FYI Prague) vysvětlí, proč autenticita a rychlá reakce rozhodují.
  • Michaela Chrpová a Tomáš Preněk (Publicis Groupe) ukáží, proč PR nesmí být jen doplňkem, ale klíčovým pilířem strategie.

Pozornost zákazníků a behaviorální věda

  • Vojtěch Prokeš (Behavio Labs) odhalí, co dělá reklamu skutečně zapamatovatelnou.
  • Lukáš Cikánek a Martin Peška (Pickerly) představí praktické aplikace behaviorálních principů v reklamách a brandingu.

AI v marketingu: Přelomová technologie nebo hrozba?

  • Jiří Nevečeřal (Socialsharks) předvede sílu AI v reklamě na příkladu launch kampaně Škoda Octavia.
  • Na právní a reputační rizika spojená s generativní AI nás upozorní advokátka Petra Stupková (Legitas).

Workshop: Jak si zajistit budoucnost na LinkedInu?

  • Tereza Palátová (StoryMatters.online) představí strategie pro budování osobního i firemního brandu na největší profesní síti.
Autor: Internet Info

Nenechte si ujít příležitost získat cenné poznatky a inspiraci pro budování silné značky a připojte se k nám 3. dubna v Hotelu Jalta v Praze. Registrovat se můžete na oficiálních stránkách konference BRANDstorming, kde naleznete kompletní programanotace řečníků.

Mediálními partnery konference jsou odborné servery MediaGuru a Marketing Journal. Vystavovatelem na konferenci je Legitas, produktovým partnerem Easy Event. Organizátorem akce je TUESDAY.cz a produkci zajišťuje Internet Info.