Menu
Zavřít
Byznys
Domácí
Zahraniční
Ekonomika
Tech
Doprava
Věda
Architektura
Light
Miliardáři
Kalkulačky
Cestování
Energetika
Rejstřík firem
Menu
Zavřít
luxusní zboží
1
–
13
/
13
2. 9. 2024
Rostoucí kupní síla a potenciál metropolí přilákat turisty. Střední a východní Evropa láká luxusní značky čím dál více, dominuje jí Česko
15. 8. 2024
Luxusní módní značky pronikají do sportovního světa. Louis Vuitton se jako první v oboru stal sponzorem olympijských her
26. 7. 2024
„Hon“ na chlubící se čínské boháče dopadá na tržby luxusních značek. Menší prodeje hlásí i LVMH
18. 7. 2024
Tolik luxusu, že ti není hanba! Movití Číňané se stydí za útraty, proti okázalosti zasahuje i vláda
12. 7. 2024
Ani Hermès, ani Louis Vuitton. Nejhodnotnější luxusní společností na světě je Ferrari, může za to i unikátní obchodní strategie
13. 10. 2023
Vyjde luxusní zboží z módy? Investoři se obávají budoucnosti, akcie vykázaly největší pokles od roku 2020
25. 11. 2019
LVMH posiluje v luxusu, koupí klenotnictví Tiffany za 16 miliard dolarů
Komerční sdělení
18. 3. 2019
Luxusní zboží je vám dostupné za výhodné ceny díky letákovým akcím
13. 3. 2017
Bang & Olufsen prodává svou kopřivnickou pobočku
25. 7. 2008
Když nemáte na exkluzivní kabelku, investujte
4. 10. 2007
Málo místa na klikání
4. 12. 2002
Burberry, náš vzor
31. 10. 2002
Hůře to načasovat nešlo
1
–
13
/
13
Konference E-Business Forum: 2 sály, velká debata, networking. Vstupné 1 000 Kč.
TAM CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji