Tažení proti plísním

21. dubna 2011, 14:09 - Tomáš Pergler
21. dubna 2011, 14:09

Bochemie Group

Značka Savo z produkce společnosti Bochemie Group zaznamenala loni historicky nejvyšší prodeje. Pomohlo k tomu hlavně razantní posílení prodejů na zahraničních trzích.
Prodeje značky v roce 2010 meziročně stouply o jedenáct procent na 850 milionů korun. Podstatnou zásluhu na tomto výsledku si připsal jeden z nosných produktů – Savo Proti plísním, které posílilo o 22 procent. Původní Savo bylo vyvinuto v roce 1973 jako univerzální dezinfekční prostředek ničící škodlivé bakterie a viry.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít