Menu Zavřít

Prodáno. Pivovar v Krásném Březně koupil ústecký Docklock

20. 1. 2017
Autor: ČTK

Starý pivovar, kde se až do roku 2011 vařil Zlatopramen, získala od Heinekenu ústecká společnost Docklock. Doporučená prodejní cena celého areálu byla dvacet milionů korun.

Server Euro.cz zjistil změnu vlastníka ve výpisu z katastru nemovitostí. Z něj vyplývá, že tříhektarový areál letos 4. ledna získala společnost Docklock. Nyní dobíhá dvacetidenní lhůta pro zpracování všech změn. „Podle své vize by chtěl nový vlastník areál zrevitalizovat,“ vysvětluje Martin Stibor z realitní společnosti Naxos, která měla prodej pivovaru v Krásném Březně na starosti.

Ústecká společnost Docklock, jež historický areál získala, vznikla teprve loni v září. Podle údajů z obchodního rejstříku patří další místní firmě Fowilo. Ta se zaměřuje na pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor. Redakce se pokoušela spojit i s jejími zástupci, zatím ale neúspěšně.


Penta chce na místě nuselského pivovaru postavit novou čtvrť za dvě miliardy:

Penta koupila areál nuselského pivovaru, chce postavit novou čtvrť

 Nuselský pivovar


Pivovar v Krásném Březně přestal vařit v roce 2011, tři léta předtím se stal majetkem nadnárodní skupiny Heineken. Značku Zlatopramen odtud přesunula do Velkého Března. Podle historických záznamů vznikl šlechtický pivovar v Krásném Březně v roce 1642, na začátku minulého století produkoval dokonce šestnáct druhů piv. V prodeji byl od předloňska, doporučená kupní cena celého areálu včetně bývalé spilky či laboratoře činila 20 milionů korun.

Březno je už několikátým pivovarem, kterého se Heineken zbavil. V minulých letech se výroba zastavila v Kutné Hoře či Znojmě, z části lounského podniku si zase skupina udělala distribuční centrum.

BRAND24

Pivovar v Krásné Březně Pivovar v Krásném Březně (FOTO Matěj Páral via Wikimedia Commons CC BY-SA 4.0)

Dále čtěte:

Pivovary Staropramen prohloubily ztrátu téměř na tři miliardy

Nejkrutější je EET pro Prazdroj. Jiné pivovary ztratily desítky klientů


  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).