Menu Zavřít

DOMÁCÍ OBCHODNÍCI PLÁNUJÍ ROZŠÍŘENÍ PRODEJNÍCH PLOCH

27. 10. 2003
Autor: Euro.cz

Čeští obchodníci se hojně chystají rozšířit prodejní plochy o další obchodní prostory. Rozšíření prodejních ploch se týká především hypermarketů, supermarketů, prodejců drogistického zboží a prodejců nábytku. Vyplývá to z průzkumu v oblasti plánů rozšiřování obchodních ploch v ČR, který se uskutečnil jako součást ocenění GE Capital Multiservis Obchodník roku 2003.

IKEA, největší prodejce nábytku v ČR, plánuje v roce 2004 rozšíření obchodního domu na Zličíně, kde budou moci zákazníci využít o 2300 m 2 prodejní plochy více. „V roce 2005 bychom rádi otevřeli nový obchodní dům IKEA v Praze na Černém Mostě,“ řekla Ivana Hrdličková z této firmy. Expanduje také firma Tesco, která před několika dny otevřela hypermarket v Karviné. Do konce roku 2003 otevře Tesco ještě další dvě prodejny. „Dohromady mají mít tyto tři nové hypermarkety zhruba 22 tisíc metrů čtverečních. Investice do výstavby a vybavení hypermarketů se pohybují v řádech stovek milionů korun,“ upozornila mluvčí společnosti Tesco Martina Čermáková. Mezi výrazně se rozvíjející subjekty patří též například obchodní řetězec Interspar. „V roce 2003 otevíráme nový hypermarket v Brně. Rozšíříme tím naší celkovou prodejní plochu o dalších přibližně 4,5 tisíce metrů čtverečních,“ uvedla vedoucí marketingu SPAR Česká obchodní společnost Ladislava Pavlasová. V Brně nyní rozšiřuje plochy ve svém prvním hypermarketu také společnost Globus. Kolem pěti milionů korun bude stát zřízení nových prodejen v Třinci, Zlíně a Kopřivnici společnost Drogerie-VO, prodejce drogistického zboží. O zprovoznění 14 jednotek o výměře 4000 m 2 jedná nyní společnost SOS Textil.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).