Carlsberg věří fotbalu. Rozjíždí kampaň za 2,2 miliardy

Adam Štěpánek 17. května 2016, 18:20  -  stp
17. května 2016, 18:20

Dánský pivovar Carlsberg chystá pro fotbalové mistrovství Evropy masivní reklamní kampaň, za kterou vydá 80 milionů eur (asi 2,2 miliardy korun). Má být největší a nejlepší v historii společnosti.

O částce, kterou hodlá Carlsberg dát do reklamní kampaně, informovala agentura Bloomberg, odkazující se na nejmenovaný zdroj. Dánský pivovar už dříve zaplatil 40 milionů eur za exkluzivitu při nadcházejícím fotbalovém mistrovství ve Francii. Celkově by tak měl investovat v přepočtu téměř 3,3 milardy korun.

Carlsberg však věří, že to budou dobře vynaložené peníze. Letošního šampionátu se totiž zúčastní 24 zemí, nejvíce v historii. Během měsíce se v deseti francouzských městech odehraje celkem 51 utkání. Ještě před čtyřmi lety přitom hlavní turnaj hrálo šestnáct týmů a k vidění bylo 31 utkání. V roce 1988, kdy Carlsberg se sponzorováním evropských šampionátů začal, se představilo dokonce jen osm zemí.

Největší, nejlepší, nejdražší

Kampaň s názvem Fan Revolution má velké ambice. „Bude naše největší a nejlepší,“ říká Richard Whitty, marketingový manažer pivovaru. „Letošní EURO je pro nás větší příležitostí než kdy jindy.“ Částku, kterou společnost vynaloží, ale odmítl potvrdit.

Carlsberg si pro letošní turnaj připravil několik novinek. Poprvé si vymohl prezentaci při televizních přenosech a při zápasech se tak bude na televizních obrazovkách objevovat nápis „Ve spolupráci s Carlsbergem“. Výrazně se hodlá zaměřit také na sociální sítě. Sponzorovat bude fanouškovské ankety o nejlepší hráče a góly.

Whitty zároveň potvrdil, že strategií Carlsbergu je výraznější prosazení na asijském trhu a během turnaje společnost zvýší svou aktivitu například v Malajsii, Thajsku a Singapuru, kde se očekává velký zájem o šampionát. Případné prodloužení spolupráce s evropskou fotbalovou asociací UEFA pro mistrovství v roce 2020 ale nechtěl komentovat.

Kromě mistrovství Evropy je Carlsberg například oficiálním pivem anglické fotbalové reprezentace nebo Liverpoolu.

Přečtěte si, jaké další společnosti vydělají na ME

Jedenáctka pro Euro: na fotbalovém mistrovství vydělají aerolinky i pivovary

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Technologie
Tento týden podcast Cnews FM nebude
Co přinese Intel Coffee Lake do lowendu? Máme parametry Pentií, takt až 3,9 GHz
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít