Carlsberg věří fotbalu. Rozjíždí kampaň za 2,2 miliardy

Adam Štěpánek 17. května 2016, 18:20  -  stp
17. května 2016, 18:20

Dánský pivovar Carlsberg chystá pro fotbalové mistrovství Evropy masivní reklamní kampaň, za kterou vydá 80 milionů eur (asi 2,2 miliardy korun). Má být největší a nejlepší v historii společnosti.

O částce, kterou hodlá Carlsberg dát do reklamní kampaně, informovala agentura Bloomberg, odkazující se na nejmenovaný zdroj. Dánský pivovar už dříve zaplatil 40 milionů eur za exkluzivitu při nadcházejícím fotbalovém mistrovství ve Francii. Celkově by tak měl investovat v přepočtu téměř 3,3 milardy korun.

Carlsberg však věří, že to budou dobře vynaložené peníze. Letošního šampionátu se totiž zúčastní 24 zemí, nejvíce v historii. Během měsíce se v deseti francouzských městech odehraje celkem 51 utkání. Ještě před čtyřmi lety přitom hlavní turnaj hrálo šestnáct týmů a k vidění bylo 31 utkání. V roce 1988, kdy Carlsberg se sponzorováním evropských šampionátů začal, se představilo dokonce jen osm zemí.

Největší, nejlepší, nejdražší

Kampaň s názvem Fan Revolution má velké ambice. „Bude naše největší a nejlepší,“ říká Richard Whitty, marketingový manažer pivovaru. „Letošní EURO je pro nás větší příležitostí než kdy jindy.“ Částku, kterou společnost vynaloží, ale odmítl potvrdit.

Carlsberg si pro letošní turnaj připravil několik novinek. Poprvé si vymohl prezentaci při televizních přenosech a při zápasech se tak bude na televizních obrazovkách objevovat nápis „Ve spolupráci s Carlsbergem“. Výrazně se hodlá zaměřit také na sociální sítě. Sponzorovat bude fanouškovské ankety o nejlepší hráče a góly.

Whitty zároveň potvrdil, že strategií Carlsbergu je výraznější prosazení na asijském trhu a během turnaje společnost zvýší svou aktivitu například v Malajsii, Thajsku a Singapuru, kde se očekává velký zájem o šampionát. Případné prodloužení spolupráce s evropskou fotbalovou asociací UEFA pro mistrovství v roce 2020 ale nechtěl komentovat.

Kromě mistrovství Evropy je Carlsberg například oficiálním pivem anglické fotbalové reprezentace nebo Liverpoolu.

Přečtěte si, jaké další společnosti vydělají na ME

Jedenáctka pro Euro: na fotbalovém mistrovství vydělají aerolinky i pivovary

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Co je dobré vědět o superhrubé mzdě?
Polil vás v hospodě číšník? Kdo to zaplatí?
Návod, jak zatočit s neplatiči alimentů
Jak se vám zvýší splátka hypotéky při refinancování?
8 mýtů, kterým při placení sociálního pojištění nevěřte
Auta
Galerie: Williams se nevěnuje jen Formuli 1. Staví i auta a…
Giannini 350GP je Fiat 500 po obří dávce steroidů. Prohlédněte si tento speciál v akci
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlouhodobém testu: dvouválec na část úvazku
Video: To nejlepší z Goodwood Revival 2017
Také Toyota Auris (ne)míří do terénu. Verze Freestyle přidává plasty, ale nic dalšího
Technologie
Malá dávka oprav a možnost pokračovat ve čtení článků na počítači [Windows Insider]
Stáhněte si zdarma legendární plošinovku Oddworld: Abe’s Oddysee
Týden blbec. Po Outlooku má velký výpadek také Skype
Oracle odhalil procesor Sparc M8. Má novou architekturu, takt 5 GHz a asi je poslední
Tip: Naplánujte si automatické zapnutí Wi-Fi na zařízení s Windows 10
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít