Menu Zavřít

Carlsberg nabídne Britům české pivo bez lepku

26. 10. 2016
Autor: Žatecký Pivovar

Pivo Celia z varen Žateckého pivovaru zařadil jeho vlastník, jímž je dánský kolos Carlsberg, do své prémiové nabídky pro britský trh. Tuzemský výrobce očekává zvýšení objemu prodeje značky, která je úspěšná i jinde v Evropě.

Na ostrovech bude Carlsberg nabízet jak světlé pivo Celia Organic s obsahem alkoholu 4,5 %, tak silnější tmavou Celii Dark s obsahem 5,7 %. V prodeji by se česká piva měla objevit podle předpokladů již od příštího měsíce. Informaci webu Euro.cz potvrdil obchodní ředitel Žateckého pivovaru Radek Vincík.

„Od této distribuce očekáváme posílení významu značky Celia Organic a Celia Dark na britském trhu a samozřejmě také zvýšení objemu prodeje piv těchto značek. Značka Celia je jedničkou v segmentu bezlepkových piv na českém trhu a v současné chvíli patří mezi pět nevýznamnějších bezlepkových piv v Evropě,“ uvedl Vincík.

Pivo z Žatce zbavené lepku patentovanou metodou se tak v Británii v portfoliu Calsbergu přiřadí k produktům švédského pivovaru Backyard Brewery, cideru Herefordshire Bad Apple, belgickému klášternímu pivu Grimbergen a španělské značce Mahou.

Podle Vincíka již Carslberg v Británii nabízí žatecký ležák Sedmý schod, na příští jaro pak připravuje uvedení piva Žatec Blue label.

„Celia Organic a Celia Dark jsou kvalitní česká piva, oblíbená pro svou mimořádnou chuť a jako vhodný nápoj k jídlu. Fakt, že jsou bezlepková, jim přidává rozdílovou hodnotu, zvlášť vzhledem k aktuálním spotřebitelským trendům,“ řekl viceprezident pro marketing britského Carslbergu Liam Newton.

„Cílem distribuce Carlsbergu je umístit tato piva jak do restaurací, tak i do maloobchodních řetězců či nezávislého maloobchodu,“ doplnil Vincík.

Globální gigant Carlsberg drží v Žateckém pivovaru majoritu od roku 2014, kdy koupil 51 procent od britského podnikatele Rolfa Mundinga. Ten za 12 let zdvojnásobil výstav pivovaru na 34 tisíc hektolitrů piva.

Světlou Celii pivovar vaří od roku 2010, Celii Dark zařadil do výrobního programu v roce 2014. Pivní speciály včetně Celie se na celkovém výstavu podílejí minimálně. Dominantní značkou zůstává výčepní Žatec Světlé a ležák Žatec Premium.

Dále čtěte:

BRAND24

Likérka Stock rozšíří české portfolio. Koupila tři značky od Bohemia Sekt

Prodej Prazdroje se blíží, banky již řeší financování


  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).