NEJLEPŠÍ POKÉ V PRAZE ? Víme kde ... - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

NEJLEPŠÍ POKÉ V PRAZE ? Víme kde …

, Pohunkova,
NEJLEPŠÍ POKÉ V PRAZE ? Víme kde …
Zdroj: Café Buddha
Komerční sdělení

Asijsky orientované bistro Café Buddha v pražské Balbínově ulici je známou Mekkou milovníků orientálních pokrmů. Ke stálé nabídce se nyní dne 5. května přidají ještě pokrmy v rámci POKÉ MONTH. Během měsíce května zde budou návštěvníci moci ochutnat například SALMON POKÉ, EBI TEMPURA POKÉ, TUNA POKÉ, POKÉ CHICKEN PANKO, POKÉ VEGETARIAN LOVER´S či SALMON TUNA POKÉ.

 Tuna poké - Café Buddha

V současné době je poké trendy pokrmem a jen málokomu s aktivním účtem na Instragramu chybí jeho fotografie v albu. Poké je móda, ale zároveň má tradici a rozhodně se nejedná jen o přechodný trend. Toto havajské jídlo si připravovali již původní obyvatelé Polynésie. Nyní však ožívá takřka ve všech koutech světa a zejména mladá generace si jej velmi oblíbila. A to nejen kvůli své fotogeničnosti. Poké bowl jsou misky naplněné rýží, syrovými rybami, zeleninou, bylinkami a ovocem. Jejich příprava je velmi rychlá, dá se různě kombinovat a navíc se jedná o velmi zdravý pokrm. Dá se říci, že poké v současnosti nahrazuje módu sushi, která po dlouhou dobu vládla světu.

 EBI TEMPURA POKE - Café Buddha

V Čechách je však stále pouze pár podniků, kde si lze poké objednat. Jedním z nich je právě pražská restaurace Café Buddha. Poké Vám připravuje Štěpán Návrat který sám o sobě říká, že je poctivým a hloupým „Gastrokreténem“. Pro někoho floutek, pro druhé šikovný a neskutečně energický ambiciózní mladík. Můžete si to vykládat negativně či v tom hledat zápletku. Avšak jeho přátelé a kamarádi vždy říkají, že neviděli nikoho, kdo dělá svoji práci srdcem a s láskou tak jako Štěpán Návrat. Proč „Gastrokretén“? Je to jednoduché, trvá na nejvyšší kvalitě potravin a ingrediencí, zabývá se původem vzniku receptury, kterou se snaží zlepšit a přiblížit zákazníkům blíž i když pro zákazníky může být exoticky nepochopitelná či dokonce neznámá tak aby mu chutnala. Nemusel by, zákazník by to možná ani nepoznal, ale on už je prostě takový náš pražský „Gastrokretén“ Přijďte ochutnat jeho POKÉ

Ohodnoťte tento článek