Josef Maršálek: Majitelé cukráren podceňují marketing - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Josef Maršálek: Majitelé cukráren podceňují marketing

,

Život šéfcukráře Josefa Maršálka je opravdu sladký. Už při studiích se mu podařilo být součástí cukrářského týmu luxusního obchodního domu Harrods. Své zkušenosti nasbíral v nejlepších podnicích po celém světě a do jeho dortů je až škoda se zakousnout. Hravě by se totiž daly zaměnit za exponáty v uměleckých galeriích.

Kdyby nenásledoval svůj sen, dost možná by dnes vyučoval piáno, akordeon a flétnu na základní umělecké škole někde na Moravě. Vášeň k pečení ho naštěstí nepustila, a tak vyrazil do světa. Vystřízlivění přišlo, když se ocitl v Praze na Hlavním nádraží s dvaceti kily knih a dvěma rondony bez vyhlídky práci a zázemí. Neuplynulo ani šest let a Josef Maršálek pekl pro proslulý obchodní dům v Londýně i pro britskou královnu.

Proč si jeden z nejlepších českých cukrářů ještě neotevřel svůj vlastní podnik? V čem vidí největší chyby u majitelů cukráren a kaváren? A jaké je být porotcem v české verzi světoznámé cukrářské soutěže?

TIP: Recenze knihy Josefa Maršálka – Péct, milovat a žít. K dostání na Kniha.cz.

Josef Maršálek: Majitelé cukráren podceňují marketing
4.3 (86.67%) 3 hlasování
Diskuze