Menu Zavřít

Jan Prokop: Klient by se měl stát součástí příběhu svých hodinek

17. 2. 2020
Autor: Euro

Luxusní hodinky na míru nemusí být jen investice nebo ukázka společenského postavení. Vytvoření takových hodinek je proces, ve kterém zákazník poznává sám sebe a stává se jejich součástí, stejně jako to nejmenší kolečko hodinového strojku.

Touto filosofií se řídí značka Prokop&Brož, jejíž luxusní hodinky na míru nebo v limitované edici budí pozornost na celém světě. “Lidé si k nám nechodí pro hodinky kvůli statusu, na to jsou tu jiné značky. Náš klient chce příběh, péči a lásku, kterou do toho dáváme,” říká Jan Prokop, zakladatel a spolumajitel značky.

Sám přiznává, že doma nemá žádné hodinky, nejraději prý nosí jen dva modely. Svou firmu chce i přes velký úspěch udržet malou, a to hlavně pro osobní přístup ke každému zákazníkovi. Nebojí se experimentovat s nevšedními materiály či nahradit kožený řemínek veganskou variantou. Výjimečnost značky podtrhují také její první hodinky vytvořené podle obrazu Františka Kupky. Jejich strojek a pohyb ručiček jsou světovým unikátem, o kterém vám Jan Prokop rád povypráví.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).