Menu Zavřít

Výhody prodeje nemovitosti prostřednictvím realitní kanceláře

29. 10. 2018
Autor: PNM International

Někteří se rozhodnou prodat nemovitost na vlastní pěst, jiní využijí služby realitní kanceláře. Spolupráce s realitní kanceláří je mnohokrát výhodnější. Zde je několik důvodů proč.

1. Posouzení nemovitosti bez jakýchkoliv závazků

Pokud jste se rozhodli pro prodej nemovitosti, můžete se obrátit na realitní kancelář a pobavit se o možnostech. Schůzka s realitním makléřem je zdarma. Poté, co realitní makléř zjistí stav nemovitosti, dokáže připravit celou strategii prodeje a spolu s ní i prodejní cenu.

2. Odborný odhad ceny

Realitní kancelář vám připraví odhad ceny nemovitosti zcela zdarma. Cena se odvíjí od skutečné tržní ceny. Informace o tržní ceně čerpají nejen z praxe a z rozsáhlých realitních databází obsahujících tisíce uskutečněných prodejů, ale také z údajů získaných z Českého úřadu zeměměřického a katastrálního.

3. Příprava nemovitosti

Dalším komplikovaným krokem může být zhotovení atraktivních fotografií, video prohlídek či popisů nemovitosti. Jde o jednu z nejdůležitějších částí celého procesu prodeje bytu či domu. Právě profesionální fotografie a vhodně zvolená slova osloví potenciální zájemce a přivedou je osobní prohlídku nemovitosti. Realitní kancelář má k dispozici fotografy, kteří zhotoví optimální fotografie vystihující skutečnost v nejlepším světle. Při spolupráci s kvalitní realitní kanceláří vám mohou profesionálové zhotovit i půdorys a 3D vizualizaci.

4. Přístup k široké databázi kupců

Realitní kancelář má díky dlouholetému působení vypracované obchodní strategie a široký dosah, kterým může oslovit potenciální kupce. Kupci jsou vyhledávání aktivně. Pokud některé ze zájemců nemovitost zaujme, realitní makléři zajistí osobní prohlídky namísto vás.

BRAND24

5. Administrativní náležitosti

Realitní kancelář vyřeší všechny smlouvy, zajistí odhady, posudky, hypotéku či podklady pro banku. Vyřeší za vás i smluvní záležitosti a výplatu kupní ceny.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).