Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Antorini: Ztělesnění rafinovanosti a ryzího luxusu

Módní značka Antorini představila v nové kolekci podzim/zima 2019 luxusní kabelku Chantal…

MBA v oblasti lidských zdrojů: prestiž a kvalita na Ústavu práva a právní vědy

Mezi nejžádanější profesní programy patří MBA Řízení lidských zdrojů a personální…

Zmrzlina vrací podnikatelům vstupní investici už za půl roku

Záleží samozřejmě na atraktivitě místa, dobrém produktu a dodržování propracovaného know…

 Tiskovazprava.online
Tiskovazprava.online
Autor: e.vox

Tiskovázpráva.online edituje zprávy před rozesláním do redakcí

17. června, 08:00 - e.vox
 Tiskovazprava.online
Tiskovazprava.online
Autor: e.vox
Komerční sdělení
17. června, 08:00

Marketingová flotila e.vox spustila novou službu Tiskovázpráva.online. Je určená marketérům a jiným firemním profesionálům, kteří vydávají tiskové zprávy, aniž by měli k dispozici vlastní tiskové oddělení nebo specialistu public relations.

„Tisková zpráva patří mezi základní nástroje komunikace s médii. Pro profíka je její napsání hračkou, ve firmách ale často komunikaci řeší obchodní nebo marketingový manažer nebo asistentka vedení, kterým nová služba poskytne odbornou podporu,“ říká Zdeněk Fekar, obchodní ředitel společnosti e.vox provozující nový servis.

Tiskovázpráva.online nenahrazuje služby PR agentur či specialistů - klient po zaslání vlastní tiskové zprávy dostane rychlou zpětnou vazbu, jak ji doplnit nebo upravit, aby splňovala očekávání novinářů. Doporučení, jak zprávu upravit, dostane klient standardně do 24 hodin, využít může i expresní službu s reakcí do dvou hodin.

Prvním zákazníkům až do konce září nabízí online služba zvýhodněné zaváděcí ceny. Standardní jednorázové využití služby tak vyjde na 990,- korun + DPH, v nabídce jsou i cenově úsporné balíčky předplatného.

Marketingová flotila e.vox poskytuje služby v oboru marketingových komunikací. Kromě poradenství v oblasti public relations a vztahů s médii napíšeme tiskové zprávy, letáky, časopisy, newslettery pro zákazníky, dodavatele i jiné cílové skupiny, postaráme se o vaše sociální sítě, webové stránky nebo video.

Zdeněk Fekar jako ekonomický novinář psal o marketingu, médiích, maloobchodu a službách v redakcích deníků Mladá fronta Dnes a Lidové noviny, v týdenících Strategie, Profit a Euro či v online deníku Peníze.cz.


Čtěte také

 Šéf Hospodářské komory Vladimír Dlouhý

Vladimír Dlouhý: Během jediné generace můžeme západní Evropu dohnat

Vladimír Dlouhý už pět let stojí v čele Hospodářské komory a zastupuje zájmy českých…

před 8 hodinami

 Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj

Ukrajinské volby podle průzkumů vyhrála Zelenského strana. Získala přes 40 procent

Strana Sluha národa ukrajinského prezidenta Volodymyra Zelenského podle průzkumů mezi…

21. července 2019

 Výroba automobilů, ilustrační foto

Konec zázraku jménem světový obchod. Na protekcionismu Česko vydělat nemůže

Česko v posledním čtvrtstoletí velmi těžilo ze světového obchodu. Dnes je kvůli tomu…

21. července 2019

 Italský ministr vnitra Matteo Salvini

O migrační politice nemohou rozhodovat Francie a Německo, vzkazuje Salvini

Protiimigračně zaměřený italský ministr vnitra Matteo Salvini dnes vzkázal do Paříže, že…

21. července 2019

Ředitel Letiště Praha Václav Řehoř

Víc než cigarety a voňavky. Pražské letiště investuje miliardy do zlepšení služeb pro cestující

Ročně tudy projde skoro 17 milionů lidí, ale jeden důležitý krok letiště teprve čeká. S…

21. července 2019

Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Komentáře

Finance
Vybíráte peníze z bankomatu cizině?
Jaký typ tepelného čerpadla použít ve vašem domě?
Kdy vám mohou zvýšit příspěvek na živobytí?
Kdy je možné vyplatit ze společnosti s ručením omezeným podíl na zisku?
Zrušili nebo zpozdili vám let? Požádejte o odškodné
Auta
Nehoda autonomního autobusu ve Vídni
Hybridní autobus Iveco byl testován v Pardubicích
Citroen slaví 100 let. Je to historie plná odvážných nápadů
Bentley představuje Flying Spur v provedení First Edition. Úplně první exemplář půjde do aukce
Je opravdu dieselový Mercedes stejně čistý jako elektromobil? Samozřejmě, že ne
Hry pro příležitostné hráče