Plaťte chytře. S platební bránou Pays - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Plaťte chytře. S platební bránou Pays

, PNM International,
Plaťte chytře. S platební bránou Pays
Zdroj: CC0 via Pixabay

Obchodníci, zbystřete. Také vám vadí vysoké poplatky za to, že využíváte platební bránu? Změňte poskytovatele. Snadno ovladatelný a přehledně nastavitelný systém nese jméno Pays. Rozlučte se se zbytečnými průtahy, paušály a uvítejte jedinečnou technickou podporu.

Chytrá platební brána Pays

Pokud vlastníte e-shop, jistě víte, jak je důležité být flexibilní. Zákazník chce mít komfort. Co nejspolehlivější platební metody či mnoho výdejních míst. Myslete ovšem i na sebe. Mnohé platební brány svazují své klienty nesmyslnými funkcemi, velkými poplatky a jinými závazky. Platební brána Pays nabízí flexibilitu. Systém je jednoduchý, zvládne jej spustit každý, i ten, který s technikou moc nekamarádí.

Vašim zákazníkům se nabízí široké spektrum plateb – kartou, převodem i mobilem. Tato platební brána pracuje na všech zařízeních. Vy uvítáte, že na rozhodnutí vám bude stačit 10 minut a můžete Pays používat, formality se dořeší později. Pokud budete mít zájem, poplatky se automaticky naúčtují zákazníkovi, nikoli vám (nad rámec ceny jeho nákupu). Pokud si přejete, aby zákazník zaplatil ihned, stačí vygenerovat tzv. platební předpis. Ten se zákazníkovi automaticky odešle na e-mail.

Platební brána Pays – výhody

Tato internetová platební brána si získává stále větší oblibu mezi obchodníky. Proč? Zejména oceňují systém poplatků. Neúčtují se paušálně, neposílají se žádné faktury. Účtují se jen nízké poplatky za transakce. Při malém obratu vám pak nehrozí pokuty, jako je tomu u jiných platebních bran. Pays má systém, který zaručuje vyšší úspěšnost plateb, procento dokončených plateb je prokazatelně vyšší než u konkurence. Mohou za to chytré služby, jež vám blíže představíme.

Chytré služby platební brány

Výhodné jsou zejména tři systémy: nedokončené platby, druhý pokus o platbu a připomínač plateb převodem a kartou.

Nedokončené platby

Zde je úspěšnost 64 %. Zákazník na e-shopu nakoupí, naplní košík, má přejít k platbě a nic se neděje. Můžete tak přijít o peníze. Systém Pays umožní vygenerovat a zaslat platební předpis z nedokončené platby. Zákazník, který třeba jen nemohl najít kartu, vypadl mu internet apod., pak často platbu dokončí.

Druhý pokus o platbu

Úspěšnost je 28 %. Zde se nabídne automaticky zákazníkům druhý pokus o provedení platby v případě prvního neúspěšného. Opět se může stát, že zákazník zrovna nemá možnost dokončit platbu. Proto Pays zajistí, že má zákazník po neúspěšné platbě ihned v e-mailu k dispozici odkaz, na který klikne a může platit znovu. Zároveň je přesměrován na stránku, kde je platební odkaz také k dispozici.

Připomínač plateb převodem a kartou

Tento systém je úspěšný na 37 %. Zákazník nedokončil platbu převodem nebo kartou v nastaveném limitu. Možná ho něco vyrušilo nebo jen zapomněl. Velmi efektivní je proto se jemně připomenout, že zákazník měl o něco zájem. Nevtíravý e-mail tak naznačí, že dotyčný měl objednaný třeba dárek k výročí a to by měl u partnerky pěkný malér.

Chytře, jednoduše, flexibilně – platební brána Pays

Tato platební brána nabízí svým klientům veškerý komfort, který se posléze přenese i na jejich zákazníky. Z dalších služeb můžeme jmenovat SMS notifikace, internetovou pokladnu, virtuální platební terminál, režim 3D secure only (velmi oblíbený), generování paragonů a voucherů i přesměrování dotazů. Vy pro váš e-shop uděláte maximum, chcete, aby se servisem byli spokojení i zákazníci. Když už přilákáte zákazníky, je důležité jim poskytnout kvalitní platební metody. Jde o pár kliknutí, která, když nefungují, zákazníka mohou odradit. Proto vše musí fungovat buď na první dobrou, nebo je třeba se pojistit, aby zákazník mohl zaplatit znovu, bez zbytečných průtahů.

Za platební bránou Pays stojí Karel Sasín se svým týmem, který úspěšně realizoval projekty SMS notifikací pro obchodníky a zákazníky – sms.sluzba.cz nebo známý ticketingový portál smsticket.cz a další systémy.

Zdroj: PNM International

Ohodnoťte tento článek
Diskuze