Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Průmysl není jen továrna s komínem

Proběhla konference k tématu podpora kulturních a kreativních průmyslů.

Potřebujete pro své plány peníze skutečně rychle? Rychlá půjčka to umí

Rychlá půjčka bývá obvykle spojována spíše s mini úvěry na pár dnů, které sjednáte online…

Vychází druhý díl sběratelské lahůdky Kronika první republiky 1919

Na půdě České národní banky byla slavnostně představena Kronika první republiky, díl 1919…

 Cloudová call centra sjednocují komunikaci a odstraňují geografická a hardwarová omezení
Cloudová call centra sjednocují komunikaci a odstraňují geografická a hardwarová omezení
Autor: Genesys

Cloudových kontaktních center rychle přibývá. Digitalizují péči o zákazníky

06. listopadu, 08:00 - Jiří Zeman, Genesys
 Cloudová call centra sjednocují komunikaci a odstraňují geografická a hardwarová omezení
Cloudová call centra sjednocují komunikaci a odstraňují geografická a hardwarová omezení
Autor: Genesys
Komerční sdělení
06. listopadu, 08:00

Svět míří do cloudu a péče o zákazníky s ním. Agentura Gartner konstatuje, že globální trh s veřejnými cloudovými službami poroste v roce 2019 o 17,5 procenta a dosáhne tak těžko uvěřitelné hodnoty 214,3 miliardy amerických dolarů. Výjimkou není ani zákaznická péče, která se z tradičních call center přesunuje do cloudových kontaktních center.

Čím dál větší počet organizací po celém světě totiž považuje cloudové technologie za relativně jednoduchý a vysoce efektivní nástroj digitální transformace. Cloudové technologie totiž nabízejí široké spektrum funkcí, jež slibují zlepšení pracovních toků napříč firmou, odstranění překážek v oblasti firemního řízení a vyšší produktivitu práce zaměstnanců na různých úrovních a ve všech odděleních organizace. Do cloudového call centra proto migruje stále více zákaznických center, protože z migrace do cloudu maximálně těží.

Call centra se musí přizpůsobit rostoucím požadavkům zákazníků

Kontaktní centrum coby nejexponovanější místo každé firmy se musí vyvíjet v souladu s požadavky a očekáváním zákazníků. Musí se například přizpůsobit „vícekanálové“ realitě, kdy zákazníci putují napříč komunikačními kanály a očekávají, že se jim dodavatel služeb přizpůsobí. To znamená, že jim poskytne proaktivní podporu v okamžiku, kdy ji potřebují bez ohledu na formu komunikace: jestli chatují, posílají SMS zprávu či e-mail, používají sociální sítě či telefonují.

Aby bylo možné tato očekávání naplnit, musí firmy využívat efektivní, výkonné a flexibilní technologie pro péči o zákazníky. Musí vytvořit tzv. CX (Customer Experience) prostředí, kde kontakt s call centrem je pro zákazníka pozitivní zážitek a nikoli frustrující martyrium. Cloudová kontaktní centra při budování vztahů se zákazníky pomáhají ve všech ohledech. Jaké cloudové kontaktní centrum zvolit?