zavřít

Ty to zvládneš.cz - ÚNAVA ŘIDIČŮ



Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Británie představí na EXPO 2020 interaktivní Pavilon poezie

Britský pavilon se na světové výstavě EXPO 2020 v Dubaji stane místem, z něhož…

Rozhovor: K čemu je dobré vzdělání LL.M. a MBA?

Tituly MBA či LL.M. za jménem poutají pozornost. Absolvováním profesního vzdělání si…

Na Bořislavce bude stát umělecké dílo Federika Díaze

Kancelářské a obchodní centrum Bořislavka přinese letos Praze 6 nejen výraznou a světově…

 Cloudová call centra sjednocují komunikaci a odstraňují geografická a hardwarová omezení
Cloudová call centra sjednocují komunikaci a odstraňují geografická a hardwarová omezení
Autor: Genesys

Cloudových kontaktních center rychle přibývá. Digitalizují péči o zákazníky

06. listopadu 2019, 08:00 - Jiří Zeman, Genesys
 Cloudová call centra sjednocují komunikaci a odstraňují geografická a hardwarová omezení
Cloudová call centra sjednocují komunikaci a odstraňují geografická a hardwarová omezení
Autor: Genesys
Komerční sdělení
06. listopadu 2019, 08:00

Svět míří do cloudu a péče o zákazníky s ním. Agentura Gartner konstatuje, že globální trh s veřejnými cloudovými službami poroste v roce 2019 o 17,5 procenta a dosáhne tak těžko uvěřitelné hodnoty 214,3 miliardy amerických dolarů. Výjimkou není ani zákaznická péče, která se z tradičních call center přesunuje do cloudových kontaktních center.

Čím dál větší počet organizací po celém světě totiž považuje cloudové technologie za relativně jednoduchý a vysoce efektivní nástroj digitální transformace. Cloudové technologie totiž nabízejí široké spektrum funkcí, jež slibují zlepšení pracovních toků napříč firmou, odstranění překážek v oblasti firemního řízení a vyšší produktivitu práce zaměstnanců na různých úrovních a ve všech odděleních organizace. Do cloudového call centra proto migruje stále více zákaznických center, protože z migrace do cloudu maximálně těží.

Call centra se musí přizpůsobit rostoucím požadavkům zákazníků

Kontaktní centrum coby nejexponovanější místo každé firmy se musí vyvíjet v souladu s požadavky a očekáváním zákazníků. Musí se například přizpůsobit „vícekanálové“ realitě, kdy zákazníci putují napříč komunikačními kanály a očekávají, že se jim dodavatel služeb přizpůsobí. To znamená, že jim poskytne proaktivní podporu v okamžiku, kdy ji potřebují bez ohledu na formu komunikace: jestli chatují, posílají SMS zprávu či e-mail, používají sociální sítě či telefonují.

Aby bylo možné tato očekávání naplnit, musí firmy využívat efektivní, výkonné a flexibilní technologie pro péči o zákazníky. Musí vytvořit tzv. CX (Customer Experience) prostředí, kde kontakt s call centrem je pro zákazníka pozitivní zážitek a nikoli frustrující martyrium. Cloudová kontaktní centra při budování vztahů se zákazníky pomáhají ve všech ohledech. Jaké cloudové kontaktní centrum zvolit?

Mezi odborníky nejoceňovanější cloudové kontaktní centrum patří platforma Genesys PureCloud od technologické společnosti Genesys. Podle výročních zpráv agentur Gartner a Forrester je Genesys dlouhodobým lídrem tohoto odvětví, který nabízí komplexní řešení pro péči o zákazníky a optimalizaci pracovní síly call center.

Cloudové call centrum PureCloud analytici označili za lídra segmentu cloudových kontaktních center ( Autor: Genesys )

V roce 2018 byla společnost Genesys díky své platformě PureCloud označena za lídra celého segmentu v hodnotící analýze „The Forrester Wave: cloudová kontaktní centra ve třetím čtvrtletí roku 2018“. Vedle toho byla společnost Genesys jmenována lídrem ve studii „Ovum Decision Matrix: vybíráme vícekanálové cloudové řešení pro kontaktní centra 2017–2018“.

Přechod do cloudového call centra je snadný a rychlý

Cloudová call centra zcela odstraňují veškerá geografická a hardwarová omezení, která by týmy kontaktních center mohla svazovat. Nabízí kompletní vzdálený přístup ke komunikačním kanálům a nástrojům v rámci jednoho prostředí, a to z jakéhokoli zařízení. Řešení hostovaná v cloudu obvykle nevyžadují žádnou hardwarovou ani softwarovou instalaci nebo integraci.

Například platformu PureCloud je možné zprovoznit během několika dní. Škáluje se automaticky v závislosti na aktuálních potřebách a úkolech. Cloudová technologie je ideální pro organizace, které hledají jednoduché a okamžitě použitelné řešení pro kontaktní centra ve škále od pěti po více než pět set operátorů.

Cloudové kontaktní centrum je možné zprovoznit během několika dní ( Autor: Genesys )

Potenciální výhody migrace do cloudového kontaktního centra jsou četné a jasně hmatatelné: od flexibilního financování a řízení zdrojů přes bezprecedentní škálovatelnost a přístup k těm nejmodernějším funkcím až po výkonné nástroje pro řízení geograficky rozptýlených týmů a zajištění vysokého uživatelského komfortu pro zákazníky.

Jak cloudové kontaktní centrum funguje je možné podrobně zjistit na https://www.genesys.com/cs-cz/campaign/purecloud.

AUTOR: Jiří Zeman je odborníkem na cloudová kontaktní centra ve společnosti Genesys (www.Genesys.com)


Čtěte také

 V Česku se rozmáhá hypoteční přeběhlictví - ilustrační foto

V Česku se rozmáhá hypoteční přeběhlictví. Bankám hrozí miliardové ztráty

Divoký vývoj úrokových sazeb dal vzniknout novému fenoménu. Turistika klientů za…

před 34 minutami

 Brexit, ilustrační foto

Brexitu navzdory. Britové z EU odcházejí, ale jejich jazyk zůstává

Z očekávání, že po odchodu Británie z Evropské unie na konci ledna posílí v evropských…

před 2 hodinami

Události  Společnost SpaceX na floridském mysu Canaveral úspěšně vyzkoušela nouzový záchranný systém

SpaceX úspěšně vyzkoušel nouzový záchranný systém. Loď s padáky přistála na mořské hladině

Kosmická loď Crew Dragon americké společnosti SpaceX dnes na floridském mysu Canaveral…

19. ledna 2020

 Snadno dostupné kosmopolitní město nabízí chutě celého světa

Netradiční berlínská gastronomie. Snadno dostupné kosmopolitní město nabízí chutě celého světa

Lipsko je prý nový Berlín. Není! Na sklonku loňského roku jsem vyzkoušela obojí a z…

19. ledna 2020

 Americký prezident Donald Trump

Útok na americkou demokracii a volby. Trumpovi právníci chystají obhajobu proti impeachmentu

Právní tým amerického prezidenta Donalda Trumpa se před nadcházejícím procesem o…

19. ledna 2020

Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Komentáře

Finance
Kdo bude letos muset zaplatit solidární daň?
Dodavatel elektřiny a plynu pro rok 2020. Jak vybrat nejlepší společnost?
Pohřeb a práce: kdy máte nárok na volno?
Vrácení daní 2020 - kdy dostanete daňový přeplatek?
Kdy budou pololetní prázdniny v roce 2020?
Auta
Vyplatí se elektromobil proti běžnému autu? Ano, musíte s…
Damon Motorcycles se pokusí o revoluci ve světě elektro biků
Fiat 124 Special T (1974) vs. VAZ 2101 (1975): Bratři z opačných břehů
Němci vyrábí nejméně aut za čtvrt století. Vláda už plánuje, jak krizi zmírnit
Škoda už prodává Octavii liftback. Jak si stojí proti konkurenci i Golfu?
Hry pro příležitostné hráče