Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

 Cloudová call centra sjednocují komunikaci a odstraňují geografická a hardwarová omezení
Cloudová call centra sjednocují komunikaci a odstraňují geografická a hardwarová omezení
Autor: Genesys

Cloudových kontaktních center rychle přibývá. Digitalizují péči o zákazníky

06. listopadu, 08:00 - Jiří Zeman, Genesys
 Cloudová call centra sjednocují komunikaci a odstraňují geografická a hardwarová omezení
Cloudová call centra sjednocují komunikaci a odstraňují geografická a hardwarová omezení
Autor: Genesys
Komerční sdělení
06. listopadu, 08:00

Svět míří do cloudu a péče o zákazníky s ním. Agentura Gartner konstatuje, že globální trh s veřejnými cloudovými službami poroste v roce 2019 o 17,5 procenta a dosáhne tak těžko uvěřitelné hodnoty 214,3 miliardy amerických dolarů. Výjimkou není ani zákaznická péče, která se z tradičních call center přesunuje do cloudových kontaktních center.

Čím dál větší počet organizací po celém světě totiž považuje cloudové technologie za relativně jednoduchý a vysoce efektivní nástroj digitální transformace. Cloudové technologie totiž nabízejí široké spektrum funkcí, jež slibují zlepšení pracovních toků napříč firmou, odstranění překážek v oblasti firemního řízení a vyšší produktivitu práce zaměstnanců na různých úrovních a ve všech odděleních organizace. Do cloudového call centra proto migruje stále více zákaznických center, protože z migrace do cloudu maximálně těží.

Call centra se musí přizpůsobit rostoucím požadavkům zákazníků

Kontaktní centrum coby nejexponovanější místo každé firmy se musí vyvíjet v souladu s požadavky a očekáváním zákazníků. Musí se například přizpůsobit „vícekanálové“ realitě, kdy zákazníci putují napříč komunikačními kanály a očekávají, že se jim dodavatel služeb přizpůsobí. To znamená, že jim poskytne proaktivní podporu v okamžiku, kdy ji potřebují bez ohledu na formu komunikace: jestli chatují, posílají SMS zprávu či e-mail, používají sociální sítě či telefonují.

Aby bylo možné tato očekávání naplnit, musí firmy využívat efektivní, výkonné a flexibilní technologie pro péči o zákazníky. Musí vytvořit tzv. CX (Customer Experience) prostředí, kde kontakt s call centrem je pro zákazníka pozitivní zážitek a nikoli frustrující martyrium. Cloudová kontaktní centra při budování vztahů se zákazníky pomáhají ve všech ohledech. Jaké cloudové kontaktní centrum zvolit?

Mezi odborníky nejoceňovanější cloudové kontaktní centrum patří platforma Genesys PureCloud od technologické společnosti Genesys. Podle výročních zpráv agentur Gartner a Forrester je Genesys dlouhodobým lídrem tohoto odvětví, který nabízí komplexní řešení pro péči o zákazníky a optimalizaci pracovní síly call center.

Cloudové call centrum PureCloud analytici označili za lídra segmentu cloudových kontaktních center ( Autor: Genesys )

V roce 2018 byla společnost Genesys díky své platformě PureCloud označena za lídra celého segmentu v hodnotící analýze „The Forrester Wave: cloudová kontaktní centra ve třetím čtvrtletí roku 2018“. Vedle toho byla společnost Genesys jmenována lídrem ve studii „Ovum Decision Matrix: vybíráme vícekanálové cloudové řešení pro kontaktní centra 2017–2018“.

Přechod do cloudového call centra je snadný a rychlý

Cloudová call centra zcela odstraňují veškerá geografická a hardwarová omezení, která by týmy kontaktních center mohla svazovat. Nabízí kompletní vzdálený přístup ke komunikačním kanálům a nástrojům v rámci jednoho prostředí, a to z jakéhokoli zařízení. Řešení hostovaná v cloudu obvykle nevyžadují žádnou hardwarovou ani softwarovou instalaci nebo integraci.

Například platformu PureCloud je možné zprovoznit během několika dní. Škáluje se automaticky v závislosti na aktuálních potřebách a úkolech. Cloudová technologie je ideální pro organizace, které hledají jednoduché a okamžitě použitelné řešení pro kontaktní centra ve škále od pěti po více než pět set operátorů.

Cloudové kontaktní centrum je možné zprovoznit během několika dní ( Autor: Genesys )

Potenciální výhody migrace do cloudového kontaktního centra jsou četné a jasně hmatatelné: od flexibilního financování a řízení zdrojů přes bezprecedentní škálovatelnost a přístup k těm nejmodernějším funkcím až po výkonné nástroje pro řízení geograficky rozptýlených týmů a zajištění vysokého uživatelského komfortu pro zákazníky.

Jak cloudové kontaktní centrum funguje je možné podrobně zjistit na https://www.genesys.com/cs-cz/campaign/purecloud.

AUTOR: Jiří Zeman je odborníkem na cloudová kontaktní centra ve společnosti Genesys (www.Genesys.com)


Čtěte také

 Jiří Zimola

Zimola chce příští rok kandidovat za hnutí členů ČSSD a nestraníků Změna 2020

Předseda jihočeské sociální demokracie Jiří Zimola hodlá v krajských volbách v příštím…

před 4 hodinami

Společnost Deutsche Telekom si nárokuje výhradní používání barvy magenta.

Magenta je naše: německý telekom se soudí o barvu s americkou pojišťovnou

Spor o používání barvy magenta se rozhořel mezi Deutsche Telekom a americkou firmou…

před 5 hodinami

Události Studentský vůdce Marcel Hájek

Bez svazáků by se revoluce nepovedla, tvrdí studentský vůdce Marcel Hájek

Rodiče začali zahazovat stranické knížky, když jejich děti mlátili policajti, vzpomíná…

před 5 hodinami

Události  Protest proti znečištěnému ovzduší v Teplicích v roce 1989

Jedovatá teplická předehra. Zdevastované ovzduší vyhnalo lidi do ulic už před 17. listopadem

Pár dní před sametovou revolucí se lidé vzbouřili proti extrémně znečištěnému ovzduší,…

před 5 hodinami

Pavel Páral

Turecké školení pro Evropany

Turecko zrovna není v současnosti režimem, který by ve svých nomimálních spojencích…

před 6 hodinami

Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Komentáře

Finance
Jak vzrostou minimální zálohy pro OSVČ v roce 2020?
Prevence před rakovinou existuje
Jak fungují odložené platby
8 čísel o zvýšeném rodičovském příspěvku
EU: V Česku žije nejméně „chudých“ lidí
Auta
V evropských autech budou od roku 2022 povinné černé…
Ve kterém městě vám hrozí největší riziko silniční bitky? A které město má nejhorší zácpy?
Automobilové origami je nejdražší SUV na světě. Stojí sedmkrát víc než Cullinan
Nový rodinný model Mitsubishi spojuje dvě kategorie aut. Moc krásy ale nepobral
Nový Peugeot e-Expert
Hry pro příležitostné hráče