Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Apartmán v Krkonoších: chalupa 21. století bez starostí a s výnosem

Pokud si pořídíte vlastní horský apartmán, můžete trávit zimní a letní dovolenou…

Zajímavosti o golfu, které jste nevěděli

Golf je vyhledávaným sportem, který se těší čím dál větší oblibě. Má dlouholetou tradici…

AAA Auto: Zdaleka nejen obchodník s ojetými vozy

Síť autocenter AAA Auto působí v České republice už bezmála třicet let. Aktivity firmy…

 Před jednáním pražského zastupitelstva se u budovy magistrátu na Mariánském náměstí objevily nápisy s hesly odsuzujícími vizuální smog a přemíru reklamy v ulicích.
Před jednáním pražského zastupitelstva se u budovy magistrátu na Mariánském náměstí objevily nápisy s hesly odsuzujícími vizuální smog a přemíru reklamy v ulicích.
Autor: čtk

"Nechceme billboardovou džungli." Před magistrátem se objevily nápisy proti vizuálnímu smogu

14. listopadu, 11:33 - čtk
 Před jednáním pražského zastupitelstva se u budovy magistrátu na Mariánském náměstí objevily nápisy s hesly odsuzujícími vizuální smog a přemíru reklamy v ulicích.
Před jednáním pražského zastupitelstva se u budovy magistrátu na Mariánském náměstí objevily nápisy s hesly odsuzujícími vizuální smog a přemíru reklamy v ulicích.
Autor: čtk
14. listopadu, 11:33

Před dnešním jednáním pražského zastupitelstva se u budovy magistrátu na Mariánském náměstí objevily nápisy s hesly odsuzujícími vizuální smog a přemíru reklamy v ulicích. I když se k nápisům na místě nikdo nehlásil, bylo na nich nakresleno logo facebookové skupiny Zhotoven. Spolek se označuje za skupinu umělců, která chce moderní, funkční a transparentní město bez šmelinářů.

Na cedulích je napsáno „Nechceme billboardovou džungli“, „Billboardy znásilňují Prahu“ nebo „Vizuální smog zabíjí“. Po osmé hodině ranní u nich někdo odpálil pyrotechniku. Za stěrači parkujících aut se také objevily letáky odkazující na facebook skupiny Zhotoven, podle kterých chystaná soutěž na nový mobiliář bude znamenat zvýšení počtu reklamních ploch.

Na facebookové stránce skupiny lidé opakovaně vznesli dotaz na její možné napojení na společnost JCDecaux, která v hlavním městě provozuje reklamu v metru a na mobiliáři. V případě metra se její dceřiná společnost Rencar soudí s pražským dopravním podnikem. Skupina to na facebooku odmítla s tím, že jí jde o modernizaci mobiliáře. To, že by měla firma JCDecaux nebo její spolupracovníci něco společného se skupinou nebo s dnešní akcí u magistrátu, popřel i mediální zástupce Jiří Chvojka. „JCDecaux ani já s tím nic společného nemáme,“ sdělil Chvojka.


Rok primátora Hřiba: spory s Čínou, v koalici i s premiérem