Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Jaké jsou výhody online půjčky?

Potřebujete doplnit svůj finanční rozpočet, ale do výplaty je daleko? Nebo se objevily…

Objevte e-shop specializovaný na obalové materiály

Dnes už není nic výjimečného vlastnit e-shop či jinak prodávat věci přes internet. Má to…

Let It Roll Open Air 2019 – Rozhovor Zdeněk Souček

Suki, vlastním jménem Zdeněk Souček, je jednou z nejdůležitějších postav české drum…

 Midibus SOR pražského dopravního podniku
Midibus SOR pražského dopravního podniku
Autor: DPP

Pražský dopravní podnik chce pořídit 60 malých autobusů

09. srpna, 14:02 - čtk
 Midibus SOR pražského dopravního podniku
Midibus SOR pražského dopravního podniku
Autor: DPP
09. srpna, 14:02

Pražský dopravník podnik (DPP) hledá ve dvou tendrech dodavatele 60 midibusů. Podnik zamýšlí nakoupit dva druhy vozů lišící se délkou. S dodavateli by uzavřel rámcové smlouvy na odběr autobusů v hodnotách 100 a 220 milionů korun bez DPH. Vyplývá to z dokumentů zveřejněných ve věstníku veřejných zakázek. Rámcové smlouvy podniku umožní nakoupit pouze potřebné množství vozů, nenutí jej vyčerpat celou vysoutěženou částku a nakoupit všech 60 midibusů.

V prvém řízení plánuje DPP uzavřít s jedním dodavatelem smlouvu na až dvě desítky midibusů. „Předmětem plnění (zakázky) může být i podpora a rozvoj funkcí odbavovacího a informačního systému midibusů,“ píše se v dokumentu. To znamená například obrazovky upozorňující na stanice a podobně. V tomto případě by byla nejvyšší možná částka, za kterou by podnik vozy nakoupil, 100 milionů korun.

DPP zamýšlí v druhém řízení uzavřít kontrakt na dodávku 40 autobusů označovaných jako MD+. Zatímco délka výše zmíněných vozů je od zhruba osmi do deseti metrů, v tomto případě jde o midibusy měřící na délku od 10,1 do 11 metrů. Nejvyšší možná částka za vozy by byla 220 milionů bez DPH. Také v tomto případě může být součástí dodávka odbavovacího systému.

U obou zakázek mají smlouvy s dodavatelem platit po dobu 60 měsíců. Zájemci se mohou podniku hlásit s nabídkami do 9. září.

DPP je největší městskou firmou, která zaměstnává zhruba 11 tisíc lidí. V Praze provozuje linky metra, tramvají, autobusů a lanové dráhy. Město dává na provoz podniku přes 13 miliard korun ročně.


Čtěte také

 ilustrační foto

Táta nádražáků: rozjela se velká hra o České dráhy

Na židli generálního ředitele Českých drah hodně fouká a málokdo z tohoto postu odešel v…

před 7 hodinami

 Americký prezident Donald Trump

Trump pohrozil odvetou za francouzskou digitální daň. USA by mohly zavést clo na víno

Před odletem do Francie na summit skupiny ekonomicky vyspělých zemí G7 dnes americký…

před 7 hodinami

Pavel Páral

Agrofert: Tlusté do tenkého

Předpověď týdeníku Euro, že Agrofert doplatí na politickou angažovanost svého skutečného…

před 10 hodinami

 Andrej Babiš

Přežil by Agrofert bez státu? Výrobci biopaliv a lesnické firmy jsou na veřejných zakázkách závislé

Údery ze všech stran schytává v posledních měsících holding Agrofert. Část z nich souvisí…

před 10 hodinami

 Český premiér Andrej Babiš během návštěvy USA

Svěřenská opona: Babiš má stále plnou kontrolu nad majetkem Agrofertu

Nejen právníci Evropské komise, ale i například černošický městský úřad či Krajský úřad…

před 10 hodinami

Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujal Vás tento článek?
Ohodnoťte ho

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Finance
Sami jsme šťastní, ale ostatní nemusíme
E-mail – dobrý sluha, nebo zlý pán?
Jak může evidence na úřadu práce zvýšit důchod?
V práci se vám nelíbí? Tak ji změňte
Je Česko kryptoměnovou těžební velmocí? Jak začít těžit?
Auta
Lynk & Co 03 Cyan je čtyřválcová předokolka, která na Ringu…
Porsche Taycan ukázalo své v podstatě poslední tajemství. Podívejte se, jak vypadá uvnitř
Kvíz: Uhodnete model auta na fotce?
Auto jako kafe: V Británii testují možnost koupit nový automobil na ulici v automatu
Videodojmy: Yamaha Niken
Hry pro příležitostné hráče