Menu Zavřít

Milionové e-mailové strategie úspěšných značek i názorné ukázky k automatizaci ukáže MARKETING MEETING

7. 6. 2024
Ilustrační obrázek
Autor: Internet Info

E-mail, jeden z nejefektivnějších marketingových nástrojů. Přijďte si pro inspiraci i praktické návody na červnové online setkání marketérů.

Posíláte svým zákazníkům pravidelný newsletter? A zajímalo by vás, jak ho co nejvíce zefektivnit, aby přinášel ještě větší obraty a loajalitu zákazníků? Nechte se inspirovat na MARKETING MEETING: Jak na vymazlený e-mailing

Řečníci konference představí ty nejlepší strategie e-mail marketingu, které značkám pomáhají vydělávat miliony korun a posilovat vztahy se zákazníky. Zaměří na efektivní automatizaci pro cílení na jednotlivá publika a ukážou vám názorně, jak nastavit e-mailové trychtýře v různých nástrojích. Proberou samotnou tvorbu obsahových newsletterů, inovace díky metodice Human-centered design i nejčastější právní průšvihy ainspirativní případové studie úspěšných značek.

Nepropásněte příležitost vylepšit svůj e-mailing a zvýšit obrat vašeho podnikání! Připojte se 11. června na online MARKETING MEETING.

Co nás tedy čeká:

Grizly: Jak na 15% růst obratu

Jaké tajné ingredience značky Grizly stojí za 100 milionovým emailovým úspěchem? To odhalí marketingový ředitel Petr Miklík.

Top 10 strategií e-mail marketingu

Reálnými ukázky strategií z praxe, díky kterým e-mail marketing značkám jako GAP, Under Armour, ON nebo SWIX a Orsay vydělává miliony korun, se pochlubí ředitel společnosti Autoarti Lukáš Hertl.

Strategická automatizace v e-mailingu

Automatizace e-mailingu může být chytrou strategií, která vám pomůže zefektivnit komunikaci s vašimi zákazníky. Příklady zajímavých automatizací v nejznámějších nástrojích a ukázky e-mailingových trychtýřů vám přinese marketingový stratég Josef Řezníček ze Včeliště.

Inovace e-mailingu metodikou Human-centered design 

Marketérka a designérka Dana Salačová na konkrétním příkladu brněnské optiky Richter předvede, jak koncepční přístup k e-mailingu může podpořit zvýšení prodejů.

Co vytěžit z obsahových newsletterů

V obsahových newsletterech fungují trochu jiná pravidla, zato fungují lépe. Nadšený newsletterista Martin Kavka vám ukáže, čím by se markeťáci mohli inspirovat od tvůrců obsahových newsletterů. Prozradí vám, jaké to má výhody i háčky.

Nejčastější právní průšvihy emailingu

E-mailing. Jeden z nejvyužívanějších marketingových nástrojů. A Úřadem pro ochranu osobních údajů jeden z nejkontrolovanějších. S advokátkou Petrou Dolejšovou se podíváme na to, v čem nejčastěji chybujeme, kde chodíme s kanonem na vrabce a kdy zapomínáme koukat za roh.

Přijďte si pro tipy na získání nových zákazníků a posílení vztahů s těmi stávajícími a připojte se na MARKETING MEETING. Kompletní program Jak na vymazlený e-mailing najdete na stránkách TUESDAY.cz, kde si koupíte i vstupenky. Pro ty z vás, kdo nebudete moci sledovat celé setkání online, budeme mít samozřejmě záznam.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).