Czech Internet Forum představuje svůj letošní program - Euro.cz

Zprávy

Přihlášení

Czech Internet Forum představuje svůj letošní program

,
Czech Internet Forum představuje svůj letošní program
Komerční sdělení

Jak zahýbá českým mediálním trhem evropská směrnice o autorském právu? A jak se mění konzumace obsahu na internetu? Do konce června můžete zakoupit lístky na konferenci za zvýhodněnou cenu.

Na prestižní konferenci o online světě se podíváme na aktuální legislativu, nové trendy v online reklamě, média, copywriting nebo videobsah na internetu. Na programu stále pracujeme a průběžně ho aktualizujeme o nová témata a osobnosti. 16. ročník Czech Internet Fora proběhne 12. října v Praze.

Mají média vůbec ještě moc? Nebo velí jim i nám všem už umělá inteligence? – Libuše Šmuclerová (CNC)

Podobu mediální krajiny zásadně změnil tzv. duopol – Google a Facebook. Se zcela jinými pořádky, zásadním vlivem na utváření setting minds miliard lidí, s obrovskými zisky, ale také s odpíranou zodpovědností. Jaké jsou důsledky těchto trendů?

Média a marketing – změny pravidel hry v roce 2021 – Petra Dolejšová (advokátka na volné noze)

Jaké právní změny se letos odehrávají v digitálním světě médií? Jak je to s vývojem remarketingu? A co digitální směrnice? V jakém je stavu a jak změna zákona zasáhne média a jak marketing? Podíváme se na licence pro použití novinářských článků – kdo je bude muset mít a jak se budou shánět? Kdy se naopak mediální obsah bude moci i nadále používat bez uděleného souhlasu nebo licence? Jaký dopad to bude mít na weby a aplikace, které pracují hlavně s cizím zpravodajským obsahem? Jak budou filtrovat obsah sociální sítě, Youtube nebo různá fóra? Jaký dopad to bude mít na běžný marketing? A hlavně: kdy novou úpravu vůbec očekávat? A kterých platforem a společností se změny týkat nebudou?

Reklamní trh v nejistých časech: vývoj v letech 2020 a 2021 – Tomáš Hynčica (Nielsen Admosphere) a Ondřej Novák (ASMEA)

Reklamní trh zažívá turbulentní období. Rozebereme reálný pohled do nejnovějších dat o české reklamě, neopomeneme ani vliv pandemie COVID-19 na celý reklamní trh.

Rozvoj placeného i neplaceného videoobsahu na českém trhu – Daniel Grunt (CME)

Jak si stojí česká placená videotéka Voyo v konkurenci streamovacích gigantů Netflix či HBO GO? Jaké je místo a budoucnost neplacených videoslužeb a online videoreklamy v Čechách?

Panelová diskuze: Budoucnost personalizovaného cílení reklamy bez využití cookies třetích stran

Velké debaty se zúčastní Jan Brendl ze Seznam.cz, Matěj Novák z DataSentics, David Voráček z CPEx a Lucie Zadák Pěnkavová z CZECH NEWS CENTER.

Dále se s Vojtěch LambertemLCG New Media zastavíme u TikToku a Snapchatu, s Josefem ŠlerkouUniverzity Karlovy a Hanou Friedlaenderovou z výzkumné agentury Nielsen Admosphere se podíváme na to, jak obstálo zpravodajství v době pandemie COVID-19.

Czech Internet Forum letos pořádáme již po šestnácté, zavzpomínejte s námi na předchozí ročníky:

Navštivte web konference a seznamte se s dalšími tématy a spíkry. Do konce června si můžete pořídit vstupenky za zvýhodněnou cenu. Tak neváhejte a vyplňte registrační formulář.

Partnerem konference je LCG New Media, mediálními partnery jsou Marketing Journal, MediaGuru, Seznam.cz a Tyinternety.cz. Konference proběhne za podpory TUESDAY Business Network. Organizátorem je Lupa.cz, produkci zajišťuje Internet Info.