Menu Zavřít

Aktuálně z e-commerce scény: co přinesl uplynulý pandemický rok?

26. 4. 2021
Autor: Redakce
Jak se silní hráči na poli e-businessu vypořádali s koronakrizí? Jaký vliv může mít logistika

na výkon e-shopu nebo jak ztrojnásobit svůj obrat a zároveň se chovat udržitelně? Vše se dozvíme na 12. ročníku prestižní konference E-Business Forum.

Na E-business Foru, největší české e-commerce konferenci, špičky online byznysu sdílí své know-how. Připojte se taky, startujeme 25. 5. 2021. Díky on-line formátu letos stihnete všechny přednášky. Odpadá totiž volba, kterému ze dvou sálů, kde program obvykle probíhá, dáte přednost. Přednášky poběží v jednom proudu a po skončení konference dostanete kompletní videozáznam, k jednotlivým řečníkům se tak můžete znovu vracet.

Letošní ročník se zaměří na čtyři hlavní tematické okruhy, a to udržitelnost a společenskou odpovědnost, logistiku, péči o zákazníky a na dopady koronakrize na e-commerce.

Vybíráme z programu

E-commerce v době koronakrize

Uspíšila koronakrize digitalizaci trhu? Přestanou mít kamenné obchody smysl? CEO společnosti Heureka Group Tomáš Bravermanve své prezentaci odhalí řadu skutečností, které souvisí s nouzovým stavem.  Rozebere všechny trendy a ukazatele spojené s online nakupováním, platby v e-shopech i situaci mezi dopravci. Nezůstane pouze u situace v České republice, zaměří se také na Slovensko a zbytek střední a východní Evropy.

Logistika

Udržet funkční logistiku ve chvíli, kdy se v důsledku vládních nařízení situace mění z minuty na minutu, je mimořádně obtížné. Přepravní společnost Zásilkovna.cz musela čelit největší výzvě své desetileté historie, o které promluví její zakladatelka Simona Kijonková.

Udržitelnost a společenská odpovědnost

E-shop s potravinami v loňském roce spustil celou řadu inovativních projektů – od bezobalových nákupů po první zálohované PET lahve. Jak se zákazník může podílet na designu nových produktů zaměřených na udržitelnost prozradí CEO Košík.cz Tomáš Jeřábek.

Péče o zákazníka

Daktela je lídrem na trhu v oblasti zákaznické podpory. Přednáška Romana Baara, Senior technického konzultanta společnosti, bude zaměřena právě na péči o zákazníka. Stále existuje řada firem, kde je komunikace se zákazníkem až na posledním místě – často si to ani vedení firmy neuvědomuje. Na přednášce probereme práci operátorů, systémy, s nimiž pracují, i to, a jak operátorům usnadnit a zefektivnit jejich práci a zastupitelnost.

Jaká další témata ještě zazní?

Je e-commerce na cestě ke spolupráci v celém oboru?

Jaroslav Řasa, zakladatel technologické firmy ABRA Software, která vyvíjí a dodává moderní informační systémy, přednese svůj pohled na věc. Věří, že cesta, jak IT specialisté mohou kvalitně splnit enormní množství všech potřebných úkonů v e-commerce vede přes spojení sil, platformy a propojitelná řešení. Jak přesně v praxi může tato spolupráce v budoucnosti vypadat nastíní ve své přednášce.

Úskalí a přínosy digitální transformace

Jaké těžkosti provázely společnost SIKO na cestě za digitální transformací? Proč je třeba rozvíjet omnichannel firmy a jak může přispět k finanční stabilitě firmy? Na úskalí i přínosy digitální transformace se zaměří ředitel SIKO koupelny & kuchyně Tomáš Vala.

Cíle a vize společnosti MALL Group

Nový CEO Jan Hanuš přišel začátkem roku do skupiny MALL po dvouletém vedení firmy Telenor Hungary. Představí hlavní cíle a vize společnosti, kterými jsou zejména posílení pozice MALLu na všech regionálních trzích a rozvoj marketplace a programu MALL Partner.

Program toho nabízí samozřejmě daleko víc, můžete se těšit na zástupce Alza.cz, Liftago, LCG New Media, DoDo, Vasky trade, Notino, Shopsys a další. Všechny důležité informace, včetně medailonků řečníků, anotací přednášek i registračního formulářenajdete na webu konference, který průběžně aktualizujeme.

Generálním partnerem konference je Heureka Group. Hlavním partnerem je ABRA Software. Partnery konference jsou společnosti Daktela, K2 e-shop, Kaufland.de, LCG New Media, Pošta bez hranic, PriceKit, Shopsys a Zásilkovna. Mediálními partnery jsou e-commerce magazín EXECLupa.czMarketing Journal, MediaGuru a Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem je Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Organizátorem je TUESDAY Business Network. Produkčně konferenci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).