Visa přijímá. Zn. účast na olympiádě podmínkou

Adam Štěpánek 16. srpna 2016, 14:28  -  stp
16. srpna 2016, 14:28

Vydavatel platebních karet Visa a poradenská společnost EY hodlají rozšířit řady zaměstnanců o olympioniky. Obě společnosti věří, že vrcholoví sportovci mají předpoklady prosadit se i v byznysu. Podle expertů se jedná především o dobře promyšlený PR tah.

Nový kariérní program představila Visa na svých oficiálních internetových stránkách. Olympionikům, kteří se v posledních šesti letech zúčastnili některé olympiády či paralympiády, nabízí práci v kanceláři. Podmínkou je absolvování bakalářského programu na vysoké škole.

Visa věří, že vrcholoví sportovci mají potenciál prosadit se i ve světě velkého byznysu. „Jsou oddaní věci, tvrdě pracují a jsou zvyklí předvádět výkony na nejvyšší úrovní,“ vypočítává předpoklady Kate Johnsonová, viceprezidentka společnosti pro sponzorský marketing, která může sama sloužit jako příklad. Na olympiádě v Aténách v roce 2004 jako členka osmičlenné posádky ve veslování získala stříbrnou medaili. „Když se zamyslím nad tím, jaké hodnoty a dovednosti jsem si jako olympionik osvojila, mohu říct, že z nich v zaměstnání těžím každý den,“ dodává Johnsonová.

Visa, která je už třicet let oficiálním sponzorem olympijských her, nabízí zájemcům příležitost pracovat v kalifornské oblasti Bay Area kolem San Franciska. Kandidáty si chce sama vytrénovat a poté je po šesti měsících střídat na různých pozicích v oblastech marketingu, sponzorství či prodeje.

Podobný postup volí také poradenská firma EY (dříve Ernst & Young), která má v plánu po skončení letošních olympijských her v Riu přijmout devět olympioniček. Z počátku mají mít stejné postavení jako nově příchozí zaměstnanci z vysokých škol. Několik let provozoval podobný program i prodejce domácích potřeb Home Depot, v roce 2009 jej však ukončil.

Olympijské hnutí se chce více přiblížit mladým lidem

Olympiáda mladým: počítačové hry jako sport a skate bez THC?

Obě společnosti chtějí tímto krokem pomoci bývalým či právě končícím sportovcům najít smysluplnou náplň i po konci aktivní kariéry. Podle několika studií totiž vrcholoví sportovci po dlouhých letech tréninku a závodění těžko hledají uplatnění. Ženy mají pozici ještě těžší, protože už během kariéry většinou vydělávají méně než muži. EY se tak chce primárně zaměřit právě na ně.

Kromě jiného se patrně jedná i o promyšlený PR tah. „Společně se všemi marketingovými aktivitami je toto skvělý způsob propagace značky a jejích záměrů,“ potvrzuje Bob Dorfman, marketingový specialista ze společnosti Baker Street Advertising. Určitě není náhoda, že obě firmy jsou oficiálními partnery olympiád.


Dále čtěte:

Nesmějte se Riu

Kde jsou diváci? Turistům se olympiáda nesmírně prodražila


Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Byty za méně než 4násobek ročních příjmů? Ve 3 z 14 krajů ano
Vyplatí se fixovat si letos cenu elektřiny?
Co je dobré vědět o otcovské dovolené po porodu v roce 2018?
Jak se daní příjmy z pronájmu bytu?
Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta vydává speciál Top advokátní kanceláře 2017
Auta
Nejvlasatější auto světa na sobě vozí 100 kg lidských vlasů…
Ekologův koutek: Volvo PV544 dostalo motor z tanku. A vypadá brutálně
BMW dá dvě turba na základní dieselový čtyřválec 18d a 20d. Pomůže to spotřebě
Další věc, která zamotá pražským taxikářům hlavu: Uber vypustí do ulic 24 tisíc aut bez řidiče
Škoda spustí výrobu elektromobilů v roce 2020, plug-in hybridů o rok dřív
Technologie
Microsoft experimentuje s vyhledáváním ve Windows. Co možná nabídne Redstone 4?
Opera Dev umožňuje zpřehlednit nabídku se seznamy otevřených a zavřených stránek
„Dobře vaří, ale jsou drazí.“ Mapy.cz přidávají hodnocení firem
Minecraft v roce 2018 dostane velkou aktualizaci Aquatic. Co přinese?
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít