Jak vybrat ideální hotelový komunikační systém? - Euro.cz

Zprávy

Přihlášení

Jak vybrat ideální hotelový komunikační systém?

,
Jak vybrat ideální hotelový komunikační systém?
Zdroj: NFON
Komerční sdělení

Vybíráte do vašeho hotelu komunikační software, který vám usnadní každodenní provoz a pomůže vám zlepšit zákaznickou péči? Co by měl takový systém umět, aby vám opravdu ulehčil práci?

Na českém trhu je celá řada hotelových softwarů. Spousta z nich ale řeší například jen správu rezervací, na ostatní provozní aspekty už nemyslí. Jedním z dostupných komplexních řešení je Nhospitality, nadstavba cloudového komunikačního systému Cloudya od NFONu. Přečtěte si, jak může již dnes vypadat hotelový systém budoucnosti.

Co by měl umět hotelový komunikační systém

Hotelový software vám pomáhá především s běžnou agendou, jako jsou rezervace, kontakt se zákazníky i každodenní provozní záležitosti. Tím vám šetří čas a otevírá možnosti dalšího rozvoje podnikání. Řešení, které není šité na míru vašemu oboru, ale může postrádat některé důležité funkce, nebo naopak zahrnovat spoustu těch nepotřebných.

Možná dokonce používáte několik systémů na jednotlivé oblasti své agendy. Tomu se ale dnes dá elegantně vyhnout. Se správně zvoleným komunikačním systémem můžete rozmazlovat své hosty kvalitními službami a současně minimalizovat provozní náklady.

Tak funguje i Nhospitality od NFONu. Tento cloudový komunikační systém snadno propojíte s významnými recepčními systémy typu PMS. Z vámi používaných nástrojů vytvoří jeden centralizovaný, čímž usnadní řízení hotelu, komunikaci s hosty i mezi personálem.

Výhody hotelového systému Nhospitality

Nhospitality funguje na principu cloudu: vaše data se nachází v úložištích s maximálním zabezpečením. Nemusíte nic instalovat, nepotřebujete speciální hardware ani software. Díky přehlednému webovému rozhraní můžete Nhospitality spravovat kdykoliv a odkudkoliv, například ze svého mobilního telefonu či tabletu. Máte tak plnou kontrolu nad děním v hotelu a zároveň získáte tu nejbezpečnější VoIP telefonii, šitou na míru ubytovacím službám.

Velkou výhodou Nhospitality je i velká flexibilita. Do systému můžete kdykoliv přidat, či z něj odebrat funkce podle aktuálních potřeb svého hotelu. Poroste tak s vaším podnikáním, v nízké sezóně zase deaktivujete některé funkce.

Platby za Nhospitality závisí na aktivních funkcích a probíhají na bázi 30denních časových oken. Nemusíte se bát žádných skrytých poplatků, smluv na dlouhé roky ani vysokých pořizovacích cen – jako u krabicových řešení.

Volba vhodného hotelového systému, který podpoří fungování vašich ubytovacích služeb, představuje klíč k úspěchu a dalšímu růstu. Díky nejmodernějším komunikačním systémům, jako je například Nhospitality od NFONu, můžete hostům poskytovat kvalitnější servis a zároveň optimalizovat provozní náklady. Systém vás zbaví zbytečného zahlcení drobnostmi, které řeší za vás, a vy budete mít více času na své hosty.