Menu Zavřít

Valentýn, je to jen marketingový tah obchodníků?

14. 2. 2010
Autor: profit

Valentýnský svátek vnímá většina Čechů jako marketingový tah obchodníků. Myslí si to téměř absolutní většina dotázaných lidí vprůzkumu, který provedla společnost SANEP.

Autor: Jakub Hněvkovský

Valentýnský svátek zamilovaných, který se slaví 14. února, drtivá většina lidí rozhodně nevnímá jako tradiční český svátek. Tři pětiny respondentů jsou pak toho názoru, že se jedná o marketingový záměr obchodníků. Přesto však bude tento převzatý svátek všechzamilovaných slavit nejméně třetina dotázaných.

Svátek svatého Valentýna, který byl do naší země importován ze zámoří před dvaceti lety, nepovažuje za tradiční český svátek 89,7 procenta respondentů.

Valentýn = marketing ?

Podle názoru 61% dotázaných pak představuje svátek svatého Valentýna coby svátek zamilovaných marketingový záměr obchodníků, což lze potvrdit řadou reklam na všemožné druhy zboží a služeb, které v období tohoto svátku všech zamilovaných zaplavují média a obchody.

BRAND24

Jako skutečný svátek lásky však vnímá svátek svatého Valentýna 9,4% dotázaných. Za zbytečný pak považuje svátek svatého Valentýna 8,2% respondentů.

Více na NašePeníze.cz.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).