Menu Zavřít

Značka Infiniti otevřela první showroom

18. 5. 2009
Autor: Euro.cz

První tuzemské prodejní centrum exkluzivní japonské značky Infiniti otevřela minulé úterý v Průhonicích u Prahy importérská společnost AutoPalace Group. Nabídka exkluzivních aut je určena hlavně úspěšným podnikatelům.

Autor: Infiniti Centrum Praha

Infiniti je luxusní divizí automobilky Nissan, podobně jako má třeba Toyota svůj prémiový Lexus nebo Volkswagen značku Audi. První vozy vyrobila v osmdesátých letech jako exkluzivní auta pro bohatou klientelu v USA. Loni zahájila útok i na Evropu a k dnešku provozuje na starém kontinentě celkem 18 prodejních center. „Značka Infiniti je perspektivní, nabízí několik modelů a nové se připravují,“ řekl na slavnostním openingu ředitel AutoPalace Group Jindřich Nevrla.

INFINITI - HLAVNĚ NA REPREZENTACI

Značka v současnosti nabízí v Česku tři modelové řady – SUV s označením FX37 a FX50, crossover EX37 a model G37 v provedení sedan a kupé. Tento model se v létě rozšíří ještě o kabriolet. Všechny modely, jejichž ceny se pohybují zhruba v rozpětí jeden až dva miliony korun, jsou určeny především pro reprezentaci úspěšného byznysmena. „Z celebrit k nám zavítal například podnikatel a herec Karel Heřmánek, který se zajímal o terénní model FX50,“ řekl Profitu ředitel AutoPalace Group Jindřich Nevrla.

BRAND24

Firma se rozhodla nestavět nové prodejní centrum na zelené louce, ale zrekonstruovala bývalé dealerství Nissan v Průhonicích. „Budova patřila firmě Summit Auto, kterou jsme před časem pohltili. Prodej nissanů jsme přesunuli na Spořilov a investovali do přestavby 25 milionů korun,“ řekl Profitu Nevrla.

Ve zrenovovaném centru je možné vystavit šest aut. Klientům nabízí také opravnu a nadstandardní služby, jako je možnost občerstvení či připojení na internet. Exkluzivní by měl být i balíček, který Infiniti v Česku nabízí potenciálním klientům. Jde například o prodloužené záruky či takzvaný pick-up servis, v jehož rámci budou majitelům aut vozit do servisu jejich miláčky zaměstnanci centra.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).