Závodník Hala přišel o funkci

16. prosince 2009, 12:15 - redakce
16. prosince 2009, 12:15

(EURO 49/2009)

V článku Závodník Hala přišel o funkci (EURO 49/2009) bylo kromě jiného napsáno, že jsem se proslavil narozeninovou party za více než osm set tisíc korun. S touto nesmyslnou částkou přišli redaktoři Jiří Pšenička z týdeníku Ekonom a Filip Černý z Reportérů ČT, kteří si ji takzvaně odzdrojovali. Po částce, kterou jsem skutečně zaplatil, žádný další redaktor nepátral, přestože ČTK má již od července příslušnou smlouvu k dispozici. Z ní vyplývá, že můj finanční závazek činil zhruba sto tisíc korun bez DPH. Po konečném vyúčtování to bylo ještě o něco méně. I taková částka však může někoho iritovat. A tento rozměr mi v rámci přípravy akce unikl. Tento fakt však ničí „senzační“ koncepci dua Pšenička–Černý, protože částka odpovídá mým majetkovým poměrům. Veřejnost se také neměla právo dozvědět, že podstatou oné „megaparty“ byl můj autorský koncert ve prospěch Sdružení rodičů a přátel diabetických dětí. To se totiž poněkud vzdaluje od následné interpretace z dílny zmíněného tandemu. Nejen akciová společnost Economia, ale i „veřejnoprávní“ Česká televize až dosud úspěšně dělají mrtvého brouka a ignorují platný mediální zákon a mé právo uvést nepravdivé informace na pravou míru. Pro mne je však podstatné, že lži o mé osobě se dál šíří a mutují víc než vir prasečí chřipky. V týdeníku EURO jsem se tedy dočetl, že firmy Edikt a VARS Brno „financovaly“ můj motoristický koníček. Není to pravda. Firma Edikt si objednává reklamu v oblasti motoristického sportu. A činí to dlouhodobě – bez ohledu na to, zda závodím, či nezávodím. V soutěžním voze s logem firmy VARS Brno jsem v životě neseděl. V době, kdy jsem závodil, jsem nebyl výkonným ředitelem. O mé aktivitě byl informován můj tehdejší nadřízený Petr Laušman, který v tom žádný střet zájmů ani podjatost neviděl. Nebyl jsem totiž v té době v postavení, v němž bych mohl ovlivnit jakoukoli stavební zakázku. Také z hloubkového auditu, který si nechal zpracovat ministr dopravy Gustáv Slamečka, vyplynulo, že jsem ani po ukončení krátkého angažmá v rally sprintu nijak neovlivňoval zadávání zakázek a že zmíněné firmy nebyly objektivně nijak zvýhodněné.

Michal Hala, michal@halovi.cz

OMLUVA

V čísle 49/2009 týdeníku EURO jsme v článku o bývalém výkonném řediteli Ředitelství silnic a dálnic panu Michalu Halovi mimo jiné uvedli, že společnost Edikt, která od ŘSD dostávala státní zakázky, financovala Halův motoristický koníček. Toto tvrzení se nezakládá na pravdě. Společnost Edikt Halův motoristický koníček nikdy nefinancovala. Reklamu společnosti Edikt nesly vozy Rally Teamu Stejskal, který je pronajímal na
jednotlivé závody i amatérským jezdcům, mezi nimi i Michalu Halovi. V žádném případě nešlo o jeho sponzoring. Společnosti Edikt se omlouváme.

Redakce týdeníku EURO

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Kdy je vhodná doba pro přezutí a výměnu pneumatik
Volby 2017: kde volit, aneb jak najít volební místnost
Auta
Kvíz: Znáte tyto přezdívky modelů aut nebo jiných…
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT? Nová Kia mnoho soupeřů nemá
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Kia Stinger oficiálně přijela na český trh. Je to auto, které má velký potenciál
Kam se poděl Natural 95 a běžná nafta? Nikam, teď se značí E5 a B7
Technologie
Objevil se první dvoujádrový Ryzen, vzorek mobilního čipu s GPU Radeon Vega 3
Samsung udělá z mobilů ještě lepší počítače. Na Galaxy S8 a Note8 poběží Linux
Nejlepší protipirátská ochrana Denuvo padla. Cracky vznikají ještě v den vydání her
Podle výrobců grafik ještě těžní mánie nekončí, vydrží prý minimálně do konce roku
Tip: Jak odložit instalaci Windows 10 Fall Creators Update na pozdější dobu?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít