Menu Zavřít

Záštitu nad Marketérem roku převzal Philip Kotler

11. 12. 2006
Autor: Euro.cz

Patronem druhého ročníku soutěže Marketér roku 2006 se stal guru strategického marketingu Philip Kotler. Do soutěže mohou být nominováni marketingoví pracovníci firem a institucí působících v Česku, tedy i cizinci, kteří jsou zde zaměstnáni.

Předpokladem je, aby navrhovaný vykonával odbornou funkci v marketingu nejméně po dobu tří let a v daném roce byl činný v oblasti marketingu. Soutěž vyhlásila Česká marketingová společnost.

Soutěž je nezávislá na oboru či formě podnikání. Může jít jak o ziskovou, tak i neziskovou sféru. Nominace do soutěže mohou podávat právnické osoby, jednotlivci, svazy a společnosti, regionální úřady, instituce a další, jejichž předmětem zájmu je marketing. Pravidla soutěže připouštějí variantu, kdy odborný pracovník bude nominovat sám sebe. Součástí nominace je prohlášení o souhlasu navrhovaného. Uzávěrka přihlášek je 31. března 2007.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).