Menu Zavřít

Zákaznická centra: je čas začít pracovat

29. 9. 2003
Autor: Euro.cz

Výsledky celosvětového průzkumu mezi spotřebiteli ukazují na špatné služby telefonních operátorů v tak zvaných call centrech. Průzkum nechala udělat letos v létě firma Genesys Telecommunications Laboratories, která patří do koncernu Alcatel. Průzkum mezi 2367 dotázanými zákazníky potvrdil, že zákazníci vnímají kontaktní centrum jako tvář společnosti.

Více než polovina z nich uvedla, že ukončila obchodní vztah kvůli negativní zkušenosti při komunikaci s call centrem, 85 % mělo aspoň jednu negativní zkušenost s operátory. Naopak 76 % spotřebitelů je přesvědčeno, že by nakoupilo od firmy na základě pozitivní zkušenosti s kontaktním centrem, a 80 % dotázaných prohlásilo, že operátoři oddělení služeb zákazníkům mají podstatný či velký vliv na jejich vnímání společnosti. „Tento průzkum by měl být vnímán jako signál začít něco dělat,“ řekl k nepříliš radostným výsledkům průzkumu ředitel Genesys Ad Nederlof. „Frustrovaní zákazníci mají přímý dopad na zisky, podíl na trhu a reputaci společnosti.“

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).