Menu Zavřít

Zákazníci chtějí personalizaci i jednotnou zkušenost

24. 8. 2020
Autor: Redakce

Firmy dnes ke svému úspěchu potřebují vyvíjet nové obchodní modely a celkově změnit přístup k zákazníkům. Inteligentní podnik dokáže rozsáhlou automatizací zefektivnit fungování obchodníků i servisu, řídit prodej napříč jednotlivými kanály a poskytovat zákazníkům jednotnou zkušenost.

Moderní podnikový software tyto změny maximálně podporuje.
Umožňuje snadno provádět konfiguraci jednotlivých prodejních kanálů a sdílet
mezi nimi data. Sjednocena je pak např. i forma fakturování, kdy se všechny
položky zákazníka automaticky dostávají na jedinou fakturu.

Podnikový software propojuje informace o zákaznících z
různých kanálů, jako jsou kamenné obchody, e-shopy či sociální sítě, a to i ve
fázi, kdy jsou tyto profily anonymní. Na tomto základě lze pak provádět
rozsáhlou personalizaci, což zvyšuje loajalitu zákazníků, protože součástí může
být i cenová politika slev a dalších nabídek. Obchodník také dokáže přímo před
zákazníkem snadno vytvářet i složitější nabídky a sledovat stav objednávek.
Firmy mají zároveň k dispozici smysluplné předpovědi o očekávaných příjmech a
dalších finančních tocích. Zaměstnanci zákaznické podpory zase dostávají do
rukou např. nástroje pro automatické třídění různých požadavků a vždy dostupné
přehledy o jednotlivých případech.

Zdroj: SAP ČR

Data o zákaznících i prodejích lze zpracovávat prakticky v
reálném čase a tomu neustále přizpůsobovat aktuální nabídky, ale i
dlouhodobější plány včetně návrhu a vývoje nových produktů a služeb.

Zákazníci a jejich zkušenost jsou vedle lidí a výroby jedna
ze tří oblastí, jejichž digitální transformace hraje v dobách nejistot a
rychlých změn zásadní roli pro zachování kontinuity podnikání.
Firmy momentálně řeší nové situace a čelí dosud nepoznaným výzvám, s nimiž jim
pomohou technologie. S cílem představit nejmodernější trendy v oblasti
obchodu a péče o zákazníky připravila společnost SAP ČR sérii webinářů
zaměřených na přínosy sjednocení procesů prodeje, servisu a zákaznických služeb:

Nové
obchodní modely prodeje
: Jak začít řídit prodej napříč
jednotlivými kanály a kombinovat prodej produktů a služeb, včetně snadné tvorby
produktových katalogů?

Personalizace
služeb a nabídek
: Jak správně pracovat s anonymními zákazníky,
personalizovat nabídku produktů a propojit všechny informace ze systémů na
jednotný digitální master profil zákazníka?

Elektronický obchod: Jak zůstat se zákazníky v kontaktu?
Které e-shopy a další formy e-commerce jsou úspěšné a jak získat na trhu
konkurenční výhodu? (Tento webinář již proběhl, jeho záznam si můžete pustit již
nyní po registraci přes odkaz na konci článku.)

Automatizace
práce obchodníka
: Jak přenastavit práci obchodníka, aby nemusel
provádět tolik rutinních činností (například opisovat data), aby ho jeho práce
více bavila, a to se projevilo i na lepší službě zákazníkům?

Podpora
zákazníků podle jejich očekávání
: Jakou roli dnes mohou hrát
automatizované servisní zóny a kontaktní centra? Zjistíte, jak snadno přenést i
důležité služby do samoobslužné zóny, kde si zákazník většinu věcí může vyřídit
sám.

Bezplatné webináře společnosti SAP ČR se uskuteční ve dnech 8.
- 11. září 2020 vždy od 10 hodin dopoledne a budou trvat zhruba 45 minut.
Příslušnými tématy vás provedou přední odborníci na danou problematiku. Zdarma
se můžete zaregistrovat na odkazech výše.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).