Zákazníci chtějí personalizaci i jednotnou zkušenost - Euro.cz

Přihlášení

Zákazníci chtějí personalizaci i jednotnou zkušenost

SAP ČR ,
Zákazníci chtějí personalizaci i jednotnou zkušenost
Komerční sdělení

Firmy dnes ke svému úspěchu potřebují vyvíjet nové obchodní modely a celkově změnit přístup k zákazníkům. Inteligentní podnik dokáže rozsáhlou automatizací zefektivnit fungování obchodníků i servisu, řídit prodej napříč jednotlivými kanály a poskytovat zákazníkům jednotnou zkušenost.

Moderní podnikový software tyto změny maximálně podporuje. Umožňuje snadno provádět konfiguraci jednotlivých prodejních kanálů a sdílet mezi nimi data. Sjednocena je pak např. i forma fakturování, kdy se všechny položky zákazníka automaticky dostávají na jedinou fakturu.

Podnikový software propojuje informace o zákaznících z různých kanálů, jako jsou kamenné obchody, e-shopy či sociální sítě, a to i ve fázi, kdy jsou tyto profily anonymní. Na tomto základě lze pak provádět rozsáhlou personalizaci, což zvyšuje loajalitu zákazníků, protože součástí může být i cenová politika slev a dalších nabídek. Obchodník také dokáže přímo před zákazníkem snadno vytvářet i složitější nabídky a sledovat stav objednávek. Firmy mají zároveň k dispozici smysluplné předpovědi o očekávaných příjmech a dalších finančních tocích. Zaměstnanci zákaznické podpory zase dostávají do rukou např. nástroje pro automatické třídění různých požadavků a vždy dostupné přehledy o jednotlivých případech.

Zdroj: SAP ČR

Data o zákaznících i prodejích lze zpracovávat prakticky v reálném čase a tomu neustále přizpůsobovat aktuální nabídky, ale i dlouhodobější plány včetně návrhu a vývoje nových produktů a služeb.

Zákazníci a jejich zkušenost jsou vedle lidí a výroby jedna ze tří oblastí, jejichž digitální transformace hraje v dobách nejistot a rychlých změn zásadní roli pro zachování kontinuity podnikání. Firmy momentálně řeší nové situace a čelí dosud nepoznaným výzvám, s nimiž jim pomohou technologie. S cílem představit nejmodernější trendy v oblasti obchodu a péče o zákazníky připravila společnost SAP ČR sérii webinářů zaměřených na přínosy sjednocení procesů prodeje, servisu a zákaznických služeb:

Nové obchodní modely prodeje: Jak začít řídit prodej napříč jednotlivými kanály a kombinovat prodej produktů a služeb, včetně snadné tvorby produktových katalogů?

Personalizace služeb a nabídek: Jak správně pracovat s anonymními zákazníky, personalizovat nabídku produktů a propojit všechny informace ze systémů na jednotný digitální master profil zákazníka?

Elektronický obchod: Jak zůstat se zákazníky v kontaktu? Které e-shopy a další formy e-commerce jsou úspěšné a jak získat na trhu konkurenční výhodu? (Tento webinář již proběhl, jeho záznam si můžete pustit již nyní po registraci přes odkaz na konci článku.)

Automatizace práce obchodníka: Jak přenastavit práci obchodníka, aby nemusel provádět tolik rutinních činností (například opisovat data), aby ho jeho práce více bavila, a to se projevilo i na lepší službě zákazníkům?

Podpora zákazníků podle jejich očekávání: Jakou roli dnes mohou hrát automatizované servisní zóny a kontaktní centra? Zjistíte, jak snadno přenést i důležité služby do samoobslužné zóny, kde si zákazník většinu věcí může vyřídit sám.

Bezplatné webináře společnosti SAP ČR se uskuteční ve dnech 8. – 11. září 2020 vždy od 10 hodin dopoledne a budou trvat zhruba 45 minut. Příslušnými tématy vás provedou přední odborníci na danou problematiku. Zdarma se můžete zaregistrovat na odkazech výše.