Menu Zavřít

Zájem je o konkrétní příklady

9. 6. 2003
Autor: Euro.cz

dopisyČtu váš časopis poměrně často. Je vidět, že se snažíte být přínosní i v praktické sféře, ale někdy by místo obecně pojatých článků možná stačil konkrétní příklad firmy z nějakého zajímavého oboru, třeba majitel malého hotelu, ale v turisticky neatraktivní oblasti.

dopisy

BRAND24

Čtu váš časopis poměrně často. Je vidět, že se snažíte být přínosní i v praktické sféře, ale někdy by místo obecně pojatých článků možná stačil konkrétní příklad firmy z nějakého zajímavého oboru, třeba majitel malého hotelu, ale v turisticky neatraktivní oblasti. Pokud by takový člověk byl ochoten podělit se o zkušenosti, jak hledá klienty v takových nepříliš příznivých podmínkách, jistě by to leckohos inspirovalo. Ale samozřejmě to nemusí být jenom o cestovním průmyslu, ačkoli právě mne by to zajímalo nejvíce. Takových v úvozovkách malých živností je spousty a objevují se v tisku opravdu málo. Nepochybně by se podnikatelům hodily i informace o tom, jak obor či kraj prosperuje, kolik firem stejného typu tam působí, jenom nevím, zda-li taková čísla vůbec existují. K tomu by samozřejmě vždy byla užitečná informace o tom, jak je na tom ten obor či region s dotacemi, subvencemi apod., i to by jistě pomohlo - i když tohle si asi každý musí vyhledat sám. Ale pro rozhodování, co a jak dělat nebo zda v daném oboru vůbec jako podnikatel začínat, by takové články jistě byly užitečné. Také mám pocit, že poslední dobou se méně objevují články o řízení lidí, pár materiálů na toto téma mne už dříve zaujalo. Každý vám potvrdí, že správný výběr a potom řízení lidí jsou klíčové vlastně všude, a to je právě to, co mnoho podnikatelů a manažerů neumí tak kvalitně - kde by se také spičkoví manažeři měli brát pouhých pár let po revoluci. To asi potrvá delší dobu, ale vy byste mohli alespoň pomoci dobrou radou nebo postřehy z praktického života malých a středních firem.

Vážení čtenáři! Budeme rádi, podělíte-li se s námi o svoje názory a zkušenosti. Uvítáme reakce na naše články i podněty ze života, které nás mohou inspirovat k dalším materiálům. Pište nebo telefonujte: Profit Vinohradská 1511/230 100 00 Praha 10 tel.: 225 010 366 fax: 225 010 377 profit@profit.cz kont. osoba: Michaela Kotíková

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).