Menu Zavřít

Za reklamu méně

7. 1. 2011
Autor: Euro.cz

Česká televize

Příjmy České televize z reklamy mají letos klesnout meziročně o devět procent na 480 milionů korun. Odhad ČT zohledňuje pokles výnosu z reklam v důsledku ekonomické recese v minulých letech a počítá se stagnací reklamních výdajů v roce 2011.
Česká televize musí podle zákona převádět z výnosu reklamy 12,5 milionu korun měsíčně Státnímu fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie, což ročně činí 150 milionů Kč. Tato částka je mandatorním výdajem, zůstává tak beze změny i při předpokládaném poklesu příjmů z reklam.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).