Za reklamu méně

07. ledna 2011, 12:10 - redakce
07. ledna 2011, 12:10

Česká televize

Příjmy České televize z reklamy mají letos klesnout meziročně o devět procent na 480 milionů korun. Odhad ČT zohledňuje pokles výnosu z reklam v důsledku ekonomické recese v minulých letech a počítá se stagnací reklamních výdajů v roce 2011. Česká televize musí podle zákona převádět z výnosu reklamy 12,5 milionu korun měsíčně Státnímu fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie, což ročně činí 150 milionů Kč. Tato částka je mandatorním výdajem, zůstává tak beze změny i při předpokládaném poklesu příjmů z reklam.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Když za škodu může sport...
O dědictví IV: Dědit, či darovat?
3 věci, na které není dobré zapomínat před odjezdem na služební cestu
Daňové přiznání za rok 2017: Změny u daňového zvýhodnění na děti a daňového bonusu
Bez potřebné doby pojištění vám důchod nedají
Auta
Retro: Kolik stála nová auta v listopadu 1989 a o kolik…
Kvíz: Víte, co se děje, když se na přístrojové desce rozsvítí tyto kontrolky?
Arrivo je systém, díky kterému pojede i Dacia Duster nebo Fabia 1.2 HTP 320 km/h
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive: Přesné porovnání neporovnatelného
Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno
Technologie
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno
Procesory ARM proráží už i v superpočítačích. Na ThunderX2 s jádry Vulcan sází sám Cray
Parádní akce: Samsung Galaxy S7 za 8200 Kč a S7 Edge za 10 600 Kč
Mlácení dělníků, smrt v kantýně aneb Jak se dělá iPhone X
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít