Z katalogu nakupují přes 34 procenta Čechů

31. května 2004, 00:00 - (čtk)
31. května 2004, 00:00

Obrat katalogových zásilkových obchodů se vloni zvýšil z více než 8 miliard na zhruba 8,8 miliardy korun. Informoval o tom výkonný ředitel Asociace direkt marketingu a zásilkového obchodu Tomáš Hájek. N ejvíce Češi z katalogu kupují dámské oblečení. Za ním následují knihy, hudební nosiče, zboží pro domácnost a pánské oblečení.

Služeb zásilkového obchodu loni podle výzkumu společnosti GfK Praha využívala přes 34 procenta dotázaných Čechů. Častějším zákazníkem jsou ženy, případně osoby s vyššími příjmy a nejméně středoškolským vzděláním.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
dTest: Které dary musíte zdanit a kolik odvedete státu?
Práce pro více zaměstnavatelů během roku 2017 a daně
Povinné ručení? Nejlevnější není vždy nejlepší
Chcete si přivydělat? Staňte se členem volební komise
Byty za méně než 4násobek ročních příjmů? Ve 3 z 14 krajů ano
Auta
Také Apple připravuje autonomní řízení. Jeho systém má být…
Srážka se zvěří hrozí nejen na podzim. Co v takovém případě dělat?
Automobilce Mini došla trpělivost. Na Dakar pošle auta s pohonem 4×4 i zadokolky
Je pohon na LPG ohrožený druh? Originálních aut na plyn už moc nekoupíte
Škoda představuje model Ke Luoke. Je to prodloužený Karoq pro Čínu
Technologie
Transcend RDC2: multifunkční čtečka karet pro smartphony (vyzkoušeno)
Messenger už nebude tak brutálně masakrovat fotky. Novým limitem je 4k
4K, HDR a 5× větší úhlopříčka, než má vaše televize. Nový projektor od BenQ stojí jen 40 000 Kč
Panelové prostředí pro aplikace ve Windows žije. Možná si ho brzy osaháme
Vznikl velký výrobce procesorů ARM pro servery, Marvell a Cavium se spojí za 6 miliard $
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít