Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Technologie ARISTON pomohou v Grónsku rozkrýt globální oteplování

Společnost Ariston zůstává věrná svému cíli přinášet pohodlí každému a oznámila úspěšné…

Jak si připomenout 100. výročí založení Československé republiky? Svatováclavským dukátem!

Právě dnes slavíme snad nejvýznamnější výročí, jaké naše republika dosud zažila. Je jím…

Zbrojaři mají pomocníka na ministerstvu obrany. Už čtvrtý rok

Firmám podává pomocnou ruku odboru průmyslové spolupráce. Jeho úkolem je, aby se české…

Vydavatelství Mladá fronta významně posiluje v segmentu auto-moto titulů

13. června 2017, 18:21 - red
13. června 2017, 18:21

Portfolio vydavatelství Mladá fronta se od června 2017 významně rozšiřuje o řadu titulů, především v segmentu auto-moto a také sportovních a hobby magazínů.

Vydavatelství Mladá fronta se dohodlo s evropským lídrem v segmentu special interest titulů, společností Motor Presse Stuttgart, na licenční spolupráci a podpoře, a začne tak nově licenčně, obchodně a redakčně zastupovat jeho tituly. Tímto rozšířením portfolia vydavatelství Mladá fronta vstoupilo do segmentů auto-moto, active sport a hobby, ve kterých tím získalo významnou pozici na českém trhu.

Tituly AUTO7, auto motor a sport a Motocykl dominují žebříčku motoristických časopisů s měsíční periodicitou v kategorii prodaných nákladů. Časopisy budou i nadále vycházet v podobě speciálních vydání AUTO7 a auto motor a sport: Classic, Extra pro ženy, Autoprůvodce a Extra Travel. Portfolio uvedených titulů doplňují časopisy lastauto omnibus, BIKE-Peloton, Outdoor, Kometa noviny atd. Vedle zastoupených magazínů má vydavatelství Mladá fronta zkušenost i s vlastními projekty, které v dané problematice vyvinula a spustila, a to například web Autobible.cz a před nedávnem vydaný tištěný magazín Autobible.

Dlouhodobě je na českém mediálním trhu znatelné, že je nutné se profilovat, jak před rokem avizovalo vydavatelství Mladá fronta s tím, že do budoucna se bude orientovat na aktivity související s dalšími novými produkty a projekty určenými pro specializovanou a širokou cílovou skupinu.

Nové portfolio auto-moto, active sport a hobby titulů vydavatelství Mladá fronta má podle ABC ČR na českém mediálním trhu podíl okolo 39 procent v inzerci a 31 procent v prodeji. V rámci celkového prodaného nákladu vydavatelství Mladá fronta poskočí na 14. pozici z dosavadní 21.



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Kam plyne zisk 76 miliard Kč z českých bank?
Je výhodnější jít do důchodu v prosinci 2018 či v lednu 2019?
Na kolik vás vyjde, když vás chytnou s neplatnými doklady?
Jak prodat byt co nejdráže? Nepodceňujete profesionální fotky a home staging
Bez imunity nepřežijeme, proto si ji hýčkejme
Auta
Účet za Dieselgate má v případě Audi hodnotu 21 miliard…
BMW X7 bylo odhaleno. Jak si stojí ve srovnání s Q7, Range Roverem a Mercedesem GLS?
Test Nissan Leaf 40 kWh: Obraťme list
Fungují u nás správně dobíjecí stanice? Česká obchodní inspekce je vůbec poprvé zkontrolovala
Mlhovkáři, nízké slunce, námraza… Jste připraveni na podzimní nástrahy silnic?
Technologie
Nová aktualizace pro Windows 10 October 2018 Update. Testování ještě neskončilo
Chrome 70 oficiálně podporuje progresivní webové aplikace. Zatím jen ve Windows
Netflix dostane novou konkurenci. Půjčovnu spustí Warner a bude to velké
Crucial konečně nabízí NVMe SSD: M.2 moduly P1 s 3D NAND typu QLC. Ale ne moc levně
Sticky Notes se poprvé objevují na Androidu. Kupodivu ve OneNotu
Hry pro příležitostné hráče