Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Ministerstvo průmyslu poradí, jak podnikat na vnitřním trhu EU

Ministerstvo průmyslu a obchodu zve na cyklus regionálních seminářů Vnitřní trh EU z…

7 bodů, jak vybrat to správné MBA studium a nenaletět

Každý, koho zajímá celoživotní vzdělávání nebo jehož kariérní metou jsou manažerské…

Hledáte vysokou školu s jistotou uplatnění v oboru? Zaměřte se na studium cestovního ruchu!

Vystudovat vysokou školu se u nás stalo prakticky nutností, kdo nemá titul, na toho je…

Vydavatelství Mladá fronta významně posiluje v segmentu auto-moto titulů

13. června 2017, 18:21 - red
13. června 2017, 18:21

Portfolio vydavatelství Mladá fronta se od června 2017 významně rozšiřuje o řadu titulů, především v segmentu auto-moto a také sportovních a hobby magazínů.

Vydavatelství Mladá fronta se dohodlo s evropským lídrem v segmentu special interest titulů, společností Motor Presse Stuttgart, na licenční spolupráci a podpoře, a začne tak nově licenčně, obchodně a redakčně zastupovat jeho tituly. Tímto rozšířením portfolia vydavatelství Mladá fronta vstoupilo do segmentů auto-moto, active sport a hobby, ve kterých tím získalo významnou pozici na českém trhu.

Tituly AUTO7, auto motor a sport a Motocykl dominují žebříčku motoristických časopisů s měsíční periodicitou v kategorii prodaných nákladů. Časopisy budou i nadále vycházet v podobě speciálních vydání AUTO7 a auto motor a sport: Classic, Extra pro ženy, Autoprůvodce a Extra Travel. Portfolio uvedených titulů doplňují časopisy lastauto omnibus, BIKE-Peloton, Outdoor, Kometa noviny atd. Vedle zastoupených magazínů má vydavatelství Mladá fronta zkušenost i s vlastními projekty, které v dané problematice vyvinula a spustila, a to například web Autobible.cz a před nedávnem vydaný tištěný magazín Autobible.

Dlouhodobě je na českém mediálním trhu znatelné, že je nutné se profilovat, jak před rokem avizovalo vydavatelství Mladá fronta s tím, že do budoucna se bude orientovat na aktivity související s dalšími novými produkty a projekty určenými pro specializovanou a širokou cílovou skupinu.

Nové portfolio auto-moto, active sport a hobby titulů vydavatelství Mladá fronta má podle ABC ČR na českém mediálním trhu podíl okolo 39 procent v inzerci a 31 procent v prodeji. V rámci celkového prodaného nákladu vydavatelství Mladá fronta poskočí na 14. pozici z dosavadní 21.



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Kdo vlastní naše mobilní operátory?
Kam se pohne cena elektřiny? A je lepší fixace, nebo aukce?
Chcete si pořídit zbrojní průkaz? Musíte zvládnout přísné testy
Silniční daň: 7 praktických otázek a odpovědí
Test: víte, jakou daňovou slevu můžete použít?
Auta
Videodojmy: Ford Mustang Bullitt
Galerie: Podívejte se, jak v průběhu času rostly ledvinky na BMW řady 7
Nejvíce a nejméně prodávané značky na evropském trhu v roce 2018: VW je suverénní
Dvojitá premiéra: Berlingo Van a Partner
Modernizovaná Škoda Superb prozrazena. Podívejte se, jak jí to sluší s novými světly
Technologie
Plán na zabití Flashe pokračuje. Firefox 69 ho úplně vypne
Japonci vyrobili robota s cílem zničit člověka… v ping-pongu
LHC možná dostane nástupce. Nový urychlovač CERNu bude dlouhý 100 km
Turing bez ray tracingu vyjde jako GeForce GTX 1660 Ti. Ponese 1536 shaderů a GDDR6
Stell SHO 8055 Pro: pověste na zeď i ten největší televizor (vyzkoušeno)
Hry pro příležitostné hráče