Vitar míří na sociální sítě

09. srpna 2010, 02:00 -
09. srpna 2010, 02:00

Zlínská společnost Vitar zahájila relaunch legendárního vitaminového doplňku Energit novými obaly a maskotem.

Propagační kampaň výrobku bude vedle sociálních sítí a virálního marketingu probíhat s využitím Bluetooth komunikace, v místech prodeje a na školách. Vitar využije v kampani Energitu také další možnosti internetu, např. on-line hry a mobilní marketing. „Cílem kampaně je zatraktivnit Energit pro mladší ročníky a přinést jim zážitky spojené se značkou s akcentem na sociální sítě,“ říká Miroslav Sadílek, marketingový ředitel Vitaru.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Black friday je tu! Nakupte snadno, rychle a bez nervů
Chcete mít jako živnostník slušný důchod?
Rozhovor se zakladatelem Trip.market aneb jak si sestavit dovolenou podle vlastních představ
dTest: Které dary musíte zdanit a kolik odvedete státu?
Práce pro více zaměstnavatelů během roku 2017 a daně
Auta
Také Apple připravuje autonomní řízení. Jeho systém má být…
Srážka se zvěří hrozí nejen na podzim. Co v takovém případě dělat?
Automobilce Mini došla trpělivost. Na Dakar pošle auta s pohonem 4×4 i zadokolky
Je pohon na LPG ohrožený druh? Originálních aut na plyn už moc nekoupíte
Škoda představuje model Ke Luoke. Je to prodloužený Karoq pro Čínu
Technologie
Vyšel Vivaldi 1.13. Vylepšuje stahování a práci desítkami listů
Transcend RDC2: multifunkční čtečka karet pro smartphony (vyzkoušeno)
Messenger už nebude tak brutálně masakrovat fotky. Novým limitem je 4k
4K, HDR a 5× větší úhlopříčka, než má vaše televize. Nový projektor od BenQ stojí jen 40 000 Kč
Panelové prostředí pro aplikace ve Windows žije. Možná si ho brzy osaháme
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít