Verizon spojí Yahoo a AOL do firmy Oath. Slibuje si vyšší prodej digitální reklamy - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Verizon spojí Yahoo a AOL do firmy Oath. Slibuje si vyšší prodej digitální reklamy

, čtk,
Verizon spojí Yahoo a AOL do firmy Oath. Slibuje si vyšší prodej digitální reklamy
Zdroj: Profimedia.cz

Americký telekomunikační operátor Verizon Communications spojí přebírané aktivity internetové společnosti Yahoo s operacemi své internetové divize AOL do nové společnosti jménem Oath. Značky AOL a Yahoo by ale měly zůstat.

Verizon se v únoru dohodl na konečných podmínkách převzetí základních aktivit Yahoo. Kupní cena se proti původně sjednané částce snížila o 350 milionů dolarů na 4,5 miliardy dolarů (114 miliard korun), což odráželo zprávy o rozsáhlých únicích údajů o klientech Yahoo. Transakce by měla být dokončena ve druhém čtvrtletí.

Šéf AOL Tim Armstrong v pondělí na twitteru naznačil, že Oath zastřeší více než 20 internetových značek. Verizon doufá, že spojení Yahoo a AOL mu pomůže prodávat více digitální reklamy, třebaže oba internetoví průkopníci mají nyní každý své značné problémy.

Základní aktivity Yahoo, které získá Verizon, zahrnují e-mailové služby, digitální reklamu a mediální aktivity. Zbývající část Yahoo by se po dokončení transakce měla přeměnit v holdingovou společnost Altaba, jejímiž hlavními aktivy budou patnáctiprocentní podíl v největším čínském internetovém prodejci Alibaba a podíl 35,5 procenta ve společnosti Yahoo Japan.

Šéfka Yahoo přijde kvůli skandálům o bonusy. Čtěte více

Dále čtěte:

Mayerová není jediná. Post šéfa Yahoo je prokletý

Obří hackerský útok není náhoda. Yahoo bezpečnost nezajímala


Ohodnoťte tento článek
Diskuze