Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Jak připravit dům k prodeji

Prodáváte dům a stěhujete se do nového nebo si plánujete pořídit byt? Víte, co všechno…

PayU Hub zjednodušuje expanzi českých e-shopů do zahraničí

Český e-commerce trh každým rokem roste, nicméně úspěšné e-shopy se rozšiřují i za české…

Chcete získat a udržet zákazníky a platit jen za změřený výkon? Vyzkoušejte Rondo.cz

Kamenné prodejny i eshopy dlouhodobě bojují s tím jak získat a udržet zákazníky. Přitom…

Veletrh je i cestou ke kariéře

01. října 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
01. října 2007, 00:00

Na mezinárodní strojírenský veletrh se nejezdí jen za kontakty a informacemi, ale také za novými pracovními příležitostmi.

Projekt Kariéra 2007 se uskuteční ve dnech 3. a 4. října na výstavišti v pavilonu H za účasti personalistů padesáti významných firem z České republiky i zahraničí.

Veletrh Kariéra 2007, pořádaný společností Veletrhy Brno a organizovaný studentskou organizací 4P International – Czech Republic, je jedním z největších doprovodných projektů v oblasti personalistiky k mezinárodním veletrhům konaným na brněnském výstavišti. Cílem je zprostředkovat kontakt mezi personalistou a potenciálním uchazečem o zaměstnání a umožnit možnost srovnání nabídek na jediném místě v jediný den. Projekt je zaměřen především na mladou generaci, tedy studenty vysokých škol. Ti se zde setkají nejen s nabídkami zaměstnání, ale také trainee programů, brigád a stáží.

Mezi účastníky projektu budou například firmy Škoda Auto, TPCA, Siemens, Bosch Diesel a Robert Bosch, Wikov, Student Agency, Královopolská, Cern nebo Altran. Dále též Honeywell, UNIS, Hella, Kraft Magna, Rieter, ATAS elektromotory Náchod, ThyssenKrup, TUV SUD, e4t electronics for transportation, Miele a VD Work Agency. Nabídka několika set volných pracovních pozic sahá od středního a nižšího managementu až po dělnické profese, z oborového hlediska je zastoupeno především strojírenství, elektrotechnika, automobilový průmysl a zpracování plastů. „Hlavním cílem veletrhu Kariéra je zprostředkovat kontakt mezi personalistou a uchazečem o zaměstnání. Pro vystavující firmy jde o odlišnou formu výběru uchazečů, návštěvníci mohou srovnat nabídky jednotlivých společností v jediný den a na jednom místě,“ popisuje výhody projektu Ondřej Semotán z pořádající organizace 4P International. Projekt má podpořit především uplatnění studentů a absolventů na trhu práce, ale zároveň chce oslovit také uchazeče z praxe.


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Budou Vánoce, a tak utrácíme. Budeme mít peníze i po svátcích?
Jak se daní příjmy v invalidním důchodu?
Převod dovolené z roku 2018 do nového roku
Jak se mění zálohy na zdravotním a sociálním u OSVČ a OBZP v roce 2019?
Nechat se zaměstnat, nebo zaměstnávat?
Auta
První DAF CF Electric v reálném provozu
Co se stane, když za jízdy zmáčknete tlačítko parkovací brzdy? Je to zajímavější, než si myslíte
Proč stupnice tachometru tak moc přesahují skutečnou maximální rychlost auta?
Automobilky musí do roku 2030 nakonec snížit emise CO2 o 37,5 %. Těšte se na elektromobily
Retro test Škoda 1203: Československá legenda slaví půl století!
Technologie
Jaký výhodný notebook koupit pod stromeček?
October 2018 Update už je ve službě Windows Update k dispozici všem
Výzkum potenciálu rozvoje umělé inteligence v České republice poukazuje na možné problémy
Odemčené 28jádro Intel Xeon W-3175X už jde do prodeje, stojí přes sto tisíc
Živnostníci všech bank si nově mohou u MONETA Money Bank sjednat kreditní kartu plně on-line
Hry pro příležitostné hráče