Vědí muži, po čem ženy touží?

01. prosince 2010, 14:09 - Profit, TZ
01. prosince 2010, 14:09

V předvánočním čase narážíme na tradiční mužské dilema. Statistika předvánočního chování mužů a žen roku 2009/2010 Institutu pro ženy uvádí, že 80 % českých mužů neví, co koupit k Vánocům svým ženám. Institut pro ženy navázal dárky k Vánocům pro ženy a zaměřil svou předvánoční kampaň na muže.

Foto: archív Profit

Jak uvedla Ing. Renata Ptáčníková, prezidentka Institutu pro ženy, mnoho mužů sází na klasiku. ,,Z naších statistik vyplývá, že tradiční český muž kupuje dárky pro ženy až v druhé polovině prosince, tzn. od 15. prosince a výše. Nejčastěji však od 20. prosince. Tento poměr uvedlo až 40% oslovených mužů. Muži nejednou sází na klasické dárky, např. parfémy, kosmetiku, domácí spotřebiče. Mnohdy je jejich malá míra empatie vede k nákupu věcí do domácnosti, které jsou přínosné pro obě pohlaví. Jako je např. plazmová televize apod. Mnoho mužů sdílí rovněž názor,“ jak pokračuje Ptáčníková ,,že parfémem či kosmetikou nikdy nic nepokazí. 30 % dotazovaných mužů uvedlo, že by byli velice potěšeni poradenstvím a pomocí při výběru dárku partnerce. Proto jsme se pokusili navázat naši předvánoční kampaň a spojit tzv. zážitkové balíčky s dárkovými balíčky, které jsou klasikou mnoha českých domácností.

Institut pro ženy navázal na čtyři nejpodstatnější okruhy ženského spektra zájmů: relax, krása, harmonie domova a v neposlední řadě rozvoj tajemných alternativních oblastí jako numerologie, taroty apod. Základem vánočních dárků je kurz pro ženy v oblasti daného tématu. Například Harmonie domova, kde žena dostane kurz bytového dekoratérství. V případě balíčku krásy je to kurz Základy krásy. Partnery předvánoční kampaně Institutu pro ženy se stali Max Factor, Biofarma, hotel Mamaison Imperial apod.

V rámci kampaně bylo osloveno 486 mužů ve věku 28 až 65 let, přičemž 70 % respondentů vyjádřilo zájem o dárkové balíčky pro ženy a 30 % mělo neutrální nebo negativní postoj. ,,Muži by měli výběr dárků vyvážit. Žena touží po osobitém dárku, který koresponduje s jejími vnitřními zájmy,“ doporučuje Ptáčníková ,,Například součástí kurzu Harmonie domova jsou dokonce i aktivity pro oba dva partnery, kdy můžou jít spolu do restaurace na šálek kávy s dortem v luxusní kavárně hotelu Mamaison.

Spousta žen se orientuje rovněž na vykládání karet, chodí za kartářkami a vykládají si osud například pomocí numerologie. Věří v sílu osudu a takový balíček tajemna jí tedy udělá radost. Inspirací může být například numerologický rozbor, díky kterému žena může pokračovat v sebepoznání. Zajímavostí je, že celkový fenomén tajemna dokonce nahradil předchozí zájem o zážitkové dárky jako například let balónem.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak získat hypotéku, nebo půjčku, kterou vám banka odmítá schválit
Kdo vlastní naše pojišťovny?
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Auta
Retro: Ford Mustang přežil i zlé časy. A dnes je to úplný…
VW Arteon je sice moderní, ale výkonem na starší Passat CC ztrácí. ABT má řešení
Kvíz: Znáte tyto přezdívky modelů aut nebo jiných dopravních prostředků?
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT? Nová Kia mnoho soupeřů nemá
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Technologie
OLED, QLED a Smart TV. Jaké jsou nejlepší televizory roku 2017?
Jak (ne)funguje propojení počítače s mobilem ve Windows 10 Fall Creators Update?
Mladí Číňané soutěží ve virtuálním tleskání prezidentovi, mají na to aplikaci
Volby.cz byly pod „hackerským“ útokem, tvrdí Český statistický úřad
Nvidia dává opět ke grafikám zadarmo hru Destiny 2, podporuje takto GTX 1080 a 1080 Ti
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít