Menu Zavřít

ÚTOK NA RETAIL

2. 11. 2001
Autor: Euro.cz

ING Finance

PRAHA – Holandská finanční skupina ING Group, která je na českém trhu drobných financí zastoupena pojišťovnou Nationale Nederlanden a ING Penzijním fondem, nadále útočí na retailové mety. Minulý týden uvedla na trh značku ING Finance, pod kterou chce prodávat komplexní nabídku produktů svých dceřiných společností – životní pojištění a penzijní připojištění, v budoucnu by se měly přidat i podílové fondy a další produkty. Nationale Nederlanden zároveň představila dva nové produkty. Prvním je kombinované životní pojištění s názvem Garance, které spojuje spoření s rizikovým pojištěním. Zvláštností Garance je, že jde o likvidní investici, protože spořící složka umožňuje jak vkládání, tak i čerpání prostředků. Druhým instrumentem je životní a úrazové pojištění Impuls, které klientovi umožňuje vrácení poloviny zaplaceného pojistného v případě dožití konce pojistné doby.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).