Menu Zavřít

UPC Business rozšiřuje portfolio klientů

3. 2. 2012
Autor: profit

Divize UPC Business společnosti UPC Česká republika, s.r.o. rozšířila portfolio svých klientů o další významné zákazníky.

Foto: UPC

Společnosti Vegacom, která je dodavatelem profesionálních služeb na trhu informačních a komunikačních technologií a je dceřinou společností ELTODO EG, a.s. nově poskytuje konektivitu prostřednictvím optických vláken v Praze. Stejné služby zajišťuje UPC Business od prosince loňského roku i pro společnosti AERO Vodochody a.s. a Letiště Vodochody a.s.

BRAND24

Naši významní zákazníci jsou důkazem kvalitní komunikační infrastruktury, kterou jsme rozšířili loni po akvizici Sloane Park Property Trust. A i díky spolupráci s UPC Business posilují tyto společnosti konkurenceschopnost ve svých odvětvích,“ říká B2B Director UPC Lukáš Abazid.

UPC se od roku 2009 intenzivně věnuje budování a rozšiřování B2B (business to business) služeb, které zabezpečuje specializovaná firemní divize. K dispozici má rozsáhlou technickou platformu, jež se opírá o vlastní páteřní síť z optických vláken. Síť jen v České republice měří téměř 8000 km a pokrývá přibližně devadesát procent jejího území. Má více než 900 aktivních uzlů POP a připojení do všech významných národních i mezinárodních telekomunikačních sítí. Její součástí je i datové centrum. Síť je osazena technologiemi WDM, CWDM, GE a SDH a nepřetržitě sledována vlastním dohledovým centrem. Mezi klienty divize UPC Business patří malé a střední firmy ale i mezinárodní společnosti, mj. BecoLink, Erkor, Edera, Starnet nebo AVAST Software.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).