Menu Zavřít

Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta získal ocenění Obálka roku 2012

12. 4. 2013
Autor: MF

Unie vydavatelů ocenila 11. dubna 2013 již podeváté nejlepší časopisy roku 2012, které se účastní soutěže Časopis roku. Prestižní ocenění v kategorii Obálka roku získal ekonomický týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta.

Obálkou roku je titulní strana týdeníku Euro, která ztvárňuje hlavní téma, věnované sociální síti Facebook – č. 22/2012. „Je to významné ocenění, kterého si vážíme,“ řekl David Hurta, generální ředitel vydavatelství Mladá fronta.

Cílem soutěže je upozornit na mimořádné úspěchy časopisů v loňském roce širokou veřejnost. Slavnostní večer proběhl v Divadle Komedie, večerem provedl moderátor Libor Bouček.

Vítězná obálka týdeníku Euro: Týdeník Euro

O vydavatelství Mladá fronta:

Vydavatelství Mladá fronta je jedním z největších vydavatelských domů v České republice. Své dobré jméno staví na mnohaleté zkušenosti, profesionalitě a dynamickém růstu. Tomu odpovídá i široké a pestré portfolio titulů divize Časopisy. Vydavatelství Mladá fronta vydává od roku 2007 ekonomický deník Mladá fronta E15 a od roku 2012 i ekonomický týdeník Euro.

Kromě zpravodajského webu E15.cz divize Online provozuje například ženské weby (Dáma.cz, Recepty.cz, Maminka.cz, Fitweb.cz), mužské weby (Živě.cz, MobilMania.cz, AutoRevue.cz) či cestovatelský portál Orbion.cz.

V roce 2010 byla založena nová divize Medical Services, která nabízí kvalitní komplexní servis ve zdravotnictví, a to za oboustranné spolupráce s tradičními a významnými zdravotnickými tituly z portfolia vydavatelství Mladá fronta. Od roku 2011 vydavatelství Mladá fronta jako první nabízí elektronické tituly a mobilní tituly pro iPad a Kindle. Divize Knihy na trh ročně uvede kolem 200 nových titulů. Divize Klientské tituly nabízí komplexní výrobu klientských časopisů.


Čtěte také:

BRAND24

Vydavatelství Mladá fronta posiluje v multimédiích

Vydavatelství Mladá fronta koupilo týdeník EURO


  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).