Menu Zavřít

Trojnásobný odpočet u Mitsubishi

14. 5. 2007
Autor: Euro.cz

NOVÉ VOZY PRO PODNIKÁNÍ Prodejci značky Mitsubishi nabídli tři letošní modely s možností odpočtu DPH. Jedná se o novinky - Pajero LWB a druhou generaci vozu Outlander - a dále pak vůz kategorie MPV s názvem Grandis. Už i japonská Mitsubishi začala sázet na podnikatele.

NOVÉ VOZY PRO PODNIKÁNÍ Prodejci značky Mitsubishi nabídli tři letošní modely s možností odpočtu DPH. Jedná se o novinky - Pajero LWB a druhou generaci vozu Outlander - a dále pak vůz kategorie MPV s názvem Grandis.

Už i japonská Mitsubishi začala sázet na podnikatele. S přestavbou N1 lze u ní nově koupit hned tři vozy. Prvním je Mitsubishi Outlander, sportovně-užitkový stroj, který může i do terénu. V první generaci nebyl moc úspěšný, protože v nabitém segmentu SUV nabízel pouze zážehový motor. Druhá generace však hned od začátku prodeje má i turbodiesel a čeští prodejci do něj vkládají velké naděje.

Automobil disponuje zajímavou technikou. Přední náprava je poháněná stále a i zadní víceprvkový závěs má v sobě hnací hřídele. Outlander v nové generaci nabízí pět nebo sedm míst v interiéru. Základní verze Invite však třetí řadou sedadel nedisponuje. Ale výbava je i tak poměrně bohatá. Zahrnuje ABS, systém řízení stability a trakce (ASTC) a šest airbagů. Zavazadlový prostor má v základu 771 litrů a lze ho zvětšit na 1691 litrů.

PAJERO JE VĚTŠÍ Robustnější Mitsubishi Pajero je vozem do těžkého terénu, nikoli náhodou už jedenáctkrát vyhrálo dakarskou rallye. Jeho čtvrtá generace má podvozek vyztužený pomocným rámem, který je odhodlaný odolávat nejdrsnějším terénním nástrahám. Světlá výška 225 mm a velké nájezdové úhly zaručují jízdu na poli i v lese. V Česku se nový model nabízí pouze s turbodieselem 3,2 litru, zážehový agregát 3,8 litru se dováží na objednání. Vybírat je možné ze tří a pětidveřové karoserie a čtyř výbav. Ve voze je nově spousta elektroniky. Systém převodovky je u této generace sloučen s elektronickým stabilizačním programem ESP a zahrnuje čtyři jízdní režimy, které prý vůz vytáhnou pouhým stisknutím tlačítka z opravdu extrémních podmínek. Pod podlahou zavazadlového prostoru může Pajero skrývat vyklopitelnou nouzovou lavici pro dva další pasažéry. V sedmimístné konfiguraci zbyde jen skromných 215 litrů pro zavazadla, v pětimístném uspořádání už ale není s kufry problém. Po odklopení druhé řady sedadel vznikne stěhovacích 1790 litrů. VELKÝ KOMBÍK Posledním z trojice je Grandis. Jde o velkoprostorový kombík, který automobilka nabízí již třetím rokem. Také zde je ale novinkou kromě přidání verze N1 zařazení dieselu do výrobního programu značky. Vůz může mít až sedm míst, i nejlevnější model má ve výbavě šest airbagů, ABS, EBD, protiprokluzový a stabilizační systém, automatickou klimatizaci, elektrickou výbavu i plně variabilní interiér. V sedmimístném provedení je k dispozici kufr o objemu 315 litrů, sklápěním dělených sedadel třetí řady lze postupně prostor zvětšovat až na 940 litrů v pětimístné variantě interiéru. JAK SE HODÍ K PODNIKÁNÍ Všechny tři modely nabízejí nově odpočet DPH, zvýhodnění se pohybuje od 100 do 200 tisíc korun. Outlander a Pajero můžou do terénu a využijí je tak zemědělci, lesníci či majitelé horských penzionů. Velký Grandis lze zase doporučit taxikářům. Nevýhodou u všech tří aut je skutečnost, že sice můžou mít až sedm sedadel, ale po přestavbě na N1 zůstávají jen pětimístné. Posuvnou přepážku lze alespoň nastavit do dvou poloh - za řidiče nebo za druhou řadu sedadel. CENA VOZŮ BEZ DPH PŘI PŘESTAVBĚ NA N1**

Pajero LWB (=dlouhá verze) 910 662 Kč

BRAND24

Outlander 695 175 Kč

Grandis 710 982 Kč

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).