Terminál chce přilákat byznysmeny

13. března 2006, 00:00 - ERICH HANDL, Frankfurt
13. března 2006, 00:00

LUFTHANSA Německá Lufthansa zkouší zcela nový produkt, který má přilákat byznysmeny do její první třídy. Projekt má název First Class Terminal. Projekt First Class Terminal je speciální způsob odbavení na frankfurtském letišti, který jako by vypadl z bondovky.

LUFTHANSA

Německá Lufthansa zkouší zcela nový produkt, který má přilákat byznysmeny do její první třídy. Projekt má název First Class Terminal.

Projekt First Class Terminal je speciální způsob odbavení na frankfurtském letišti, který jako by vypadl z bondovky. Jeho cílem je zbavit podnikatele a manažery nutnosti tlačit se před přepážkami v odbavovací hale a nabídnout jim mnohem pohodlnější servis. Lufthansa vybudovala ve zvláštním objektu speciální terminál pro pasažéry první třídy, kde odpadají běžné odbavovací procedury.

V čem spočívá kouzlo First Class terminal? Pasažér se především nejde tlačit s davy lidí do odbavovací haly, ale v klidu přijíždí svojí limuzínou k terminálu. Přímo u vozu si obsluha převezme zavazadla, pasažér přechází přímo do takzvaného lounge. Tedy samozřejmě přes rentgen, ten se v dnešní době nedá obejít. Za branou rentgenu už si ale cestujícího přebírají hostesky Lufthansy a uvádí jej do luxusní čekárny s vybranými jídly a nápoji.

„Chceme aby cestující první třídy měli podobný komfort, jaký mají pasažéři malých privátních tryskových letadel,“ říká člen představenstva Lufthansy Wolfgang Mayrhuber.

First Class Terminal je poměrně velký, jeho plocha zaujímá více než 6000 metrů čtverečních. Každý z čekajících zde má k dispozici osobní asistentku nebo asistenta, separátní pokoje pro odpočinek, samozřejmostí jsou telefony a možnost připojení na internet. Nechybějí ani luxusní koupelny s velkými vanami. A největší atrakcí je pochopitelně restaurace, kde kuchaři připravují před zraky hostů sezonní jídla.

A jak se nastupuje do letadla? Těsně před odletem vyzvedne pasažéra livrejovaný řidič, posadí jej do Mercedesu-Benz třídy S nebo Porsche Cayenne a odveze ho přímo ke schůdkám letadla. Tedy opět žádné mačkání se s ostatními cestovateli.

Do terminálu se ale jen tak někdo nedostane. Je určen skutečně jen pro majitele letenek první třídy, kdo má jen byznys třídu, k luxusu se nedostane. Anebo člověk musí mít „vylítané“ bonusové body v programu „Miles & More“. 

I V MNICHOVĚ

Podobný terminál, jako je ve Frankfurtu, hodlá Lufthansa otevřít také v Mnichově. A služby společnosti pro exkluzivní pasažéry bude prý možné využívat i mimo Německo. Mají spočívat ve službě „osobní asistence“ pracovníků Lufthansy před odletem.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Když za škodu může sport...
O dědictví IV: Dědit, či darovat?
3 věci, na které není dobré zapomínat před odjezdem na služební cestu
Daňové přiznání za rok 2017: Změny u daňového zvýhodnění na děti a daňového bonusu
Bez potřebné doby pojištění vám důchod nedají
Auta
Kvíz: Víte, co se děje, když se na přístrojové desce…
Arrivo je systém, díky kterému pojede i Dacia Duster nebo Fabia 1.2 HTP 320 km/h
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive: Přesné porovnání neporovnatelného
Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno
Pokuta za pád z kola? Absurdní, ale ne víc než jiné pokuty za nehodu [komentář]
Technologie
Parádní akce: Samsung Galaxy S7 za 8200 Kč a S7 Edge za 10 600 Kč
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Mlácení dělníků, smrt v kantýně aneb Jak se dělá iPhone X
Nereferenční Radeony Vega konečně tady? PowerColor chystá vydání před koncem listopadu
Cnews FM: Platíme mobilem s Android Pay. Vydrží nám to? [podcast]
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít