Téměř krachuju

07. srpna 2006, 00:00 - admin
07. srpna 2006, 00:00

LADISLAVA DOKOUPILOVÁ, MAJITELKA PRODEJNY ČESKÁ MÓDA: *Vaše firma prodává jen českou módu, což jste si dali dokonce do názvu. Proč právě tuzemská móda? V našem podnikání jsme využili kontaktů z minulosti na některé české výrobce oděvů, například OP Prostějov, Vývoj Třešť a jiné.

LADISLAVA DOKOUPILOVÁ, MAJITELKA PRODEJNY ČESKÁ MÓDA: 

Vaše firma prodává jen českou módu, což jste si dali dokonce do názvu. Proč právě tuzemská móda? V našem podnikání jsme využili kontaktů z minulosti na některé české výrobce oděvů, například OP Prostějov, Vývoj Třešť a jiné. Odtud byl už jen krok k myšlence obchodovat s českou pánskou a dámskou konfekcí, zároveň smyslem tohoto nápadu bylo podpořit české firmy. Dále se nám velmi brzo podařilo navázat spolupráci s dalšími malými českými výrobci individuálních modelových kolekcí. Myšlenka zabývat se prodejem české módy se dobře ujala i mezi zákazníky, takže se nám povedlo za poměrně krátkou dobu vytvořit slušnou klientelu. Jaké zboží konkrétně nabízíte? Svým sortimentem je obchod zaměřený na elegantní společenskou módu a business módu, ale najdete u nás také zajímavé individuální modely pro volný čas. K tomu nabízíme velké množství doplňků - košile, vázanky, opasky, bižuterii. To vše v náležité kvalitě a v profesionálním vypracování, za přijatelné ceny. Které období vašeho podnikání byste označila za nejúspěšnější?

Nejlepším obdobím byl vlastně ten úplný začátek. Prodejnu jsme otevírali v březnu, takže to ani nebyl celý rok, a přesto byl nejúspěšnější. Pak už to bylo rok od roku jenom horší. 

Jaké je konkurenční prostředí na českém trhu? I v současnosti se k nám vracejí zákazníci, kteří požadují výhradně českou módu, ale děje se tak v mnohem menší míře, než tomu bylo na začátku našeho podnikání. Určitě velmi pociťujeme odliv klientely vlivem konkurence velkých nákupních řetězců a asijských stánkových prodejců, kde nejsme schopni konkurovat cenově. Dokonce se v současné době nacházíme na pokraji existence. Hrozí, že se vám nepodaří firmu udržet?**

Určitě to hrozí, hlavně pokud tomu nebudu věnovat maximum. Problém je v tom, že o nás lidé nevědí. Jistě je plno potenciálních zákazníků, kteří hledají právě českou módu, ale jednoduše nás neznají. Musíme se tedy do budoucna více zaměřit na marketing.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdy budou Vánoce a vánoční prázdniny?
Přímá volba prezidenta ČR
Z e-shopu přivezli rozbité zboží?
4 nejznámější kryptoměnové burzy současnosti
Když končí platnost řidičského průkazu...
Auta
Seat dále navýší výkon Leonu Cupra. Příští rok dorazí…
Muzeum Citroën prodává část své sbírky. Jsou to samá krásná a zajímavá auta
Honda chystá na rok 2022 elektromobil, který se nabije za 15 minut
Kdo se stane evropským autem roku? SUV mají největší šanci, protože jich je většina
Kvíz: Poznáte auto jen podle předního světla?
Technologie
Další šikovná externí grafika s malými rozměry. Uvnitř je přitom desktopová GTX 1060
První týden s Android Pay: 90 % plateb mobilem provedli muži
EA byla příliš nenasytná. Některé země mikrotransakce ve hrách označují za formu gamblingu
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Už i zdroje se vyrábí speciálně pro těžbu kryptoměn. FSP uvádí 2000W model pro 16 grafik
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít