Stát chce přilákat turisty z Ruska, Británie a Pobaltí

17. prosince 2007, 00:00 - Petr Kučera
17. prosince 2007, 00:00

Státní agentura CzechTourism chce příští rok spustit reklamní kampaně k přilákání turistů z britských ostrovů, Ukrajiny, Ruska a Pobaltí. Kampaně se uskuteční v televizi, rozhlase, na internetu či prostřednictvím plakátů. Zároveň chce agentura otevřít pět nových zahraničních zastoupení, a to v Německu, Lotyšsku, USA, Rusku a Skandinávii.

Reklama se zaměří především na rodiny s dětmi, páry s odrostlými potomky a také seniory. CzechTourism představí Českou republiku jako místo vhodné pro aktivní dovolenou, s bohatou historií, lázněmi a širokou nabídkou gastronomických lahůdek. „Zaměříme se i na odbornou veřejnost v oblasti kongresové turistiky,“ řekla mluvčí agentury Karin Šeligová.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak na přepis auta na nového majitele?
Měníme peníze na dovolenou II: 7 triků směnáren
Vybíráme cestovní pojištění. Na co si dát pozor?
Syndrom nemocných domů (15)
Měníme peníze na dovolenou I: Jak ušetřit při výběru z bankomatu?
Auta
Kdy zbankrotuje Tesla?
Na západ, soudruhu! Svezli jsme se legendárním autobusem Š11 v dálkovém provedení
Kia Sportage dostala mild-hybridní diesel a decentní facelift
Kolik dnes stojí tyto luxusní ojetiny? Některé sotva desetinu původní ceny
Hyundai i30N Performance vs. Škoda Octavia RS 245 vs. VW Golf GTI Performance vs. Peugeot 308 GTi: Na první dobrou
Technologie
Osmijádrový procesor Intel Coffee Lake v databázi Sandra. Vzorek běžel na 2,6 GHz
HTC U12+ nemá výřez, jack ani tlačítka a je nejlepším smartphonem bez AMOLEDu
Twitter Lite nejen ve Windows 10 přidává tmavý režim pro noční ptáky
Další hra z českého prostředí. Someday You’ll Return vypadá skvěle (video)
Opera 54 beta tlačí zprávy do Rychlého přístupu. Příště se dočkáme přepracovaného nastavení
Hry pro příležitostné hráče