Stát chce přilákat turisty z Ruska, Británie a Pobaltí

17. prosince 2007, 00:00 - Petr Kučera
17. prosince 2007, 00:00

Státní agentura CzechTourism chce příští rok spustit reklamní kampaně k přilákání turistů z britských ostrovů, Ukrajiny, Ruska a Pobaltí. Kampaně se uskuteční v televizi, rozhlase, na internetu či prostřednictvím plakátů. Zároveň chce agentura otevřít pět nových zahraničních zastoupení, a to v Německu, Lotyšsku, USA, Rusku a Skandinávii.

Reklama se zaměří především na rodiny s dětmi, páry s odrostlými potomky a také seniory. CzechTourism představí Českou republiku jako místo vhodné pro aktivní dovolenou, s bohatou historií, lázněmi a širokou nabídkou gastronomických lahůdek. „Zaměříme se i na odbornou veřejnost v oblasti kongresové turistiky,“ řekla mluvčí agentury Karin Šeligová.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kryptoměnová jízda prvních prosincových dní
Už jste natankovali zimní naftu? Pokud ne a teploty klesnou na ?7 °C, můžete mít potíže
Co když zemře kandidát na prezidenta, nebo rovnou prezident?
Převod dovolené z roku 2017 do nového roku
Banky mění hypoteční sazby jak na běžícím pásu
Auta
Galerie: Bez rychlých luxusních SUV by některé automobilky…
I nový Mercedes-Benz třídy G se začíná odhalovat od interiéru
Z nového VW Polo GTI se definitivně stal základní Golf GTI (první jízdní dojmy)
Audi SQ2 se dočká motoru 2.0 TFSI a 300 koní, stejně jako VW T-Roc R
„Koncept“ tahače Tesla Semi si už našel první zákazníky. Třeba Pepsi chce 100 kusů
Technologie
T-Mobile postaví další síť pro internet věcí. Využije technologii jako Vodafone
Čtečky otisků integrované v displeji jsou tady. Brzy ji oznámí velký výrobce
Tip: Pro moderní konzole, ale také počítače s Windows vyšel umělecký herní skvost Okami
Volby, Kajínek, fidget spinner… Google ukázal, co Češi v roce 2017 nejvíce vyhledávali
Česká televize odstartuje DVB-T2 na jaře 2018. Všechny stanice budou HD
Hry pro příležitostné hráče