Menu Zavřít

Startuje anketa Internetové Auto roku 2011

31. 3. 2011
Autor: profit

Vydavatelství Limemedia spoustilo zbrusu nový projekt, který potěší všechny motoristy.

Foto: Internetoveautoroku.cz

Na portálu www.internetoveautoroku.cz od 1. března probíhá anketa veřejnosti o nejoblíbenější automobily. Hlasuje se v šesti netradičních kategoriích – Auto pro rodinu, pro radost, pro volný čas, pro město a Auto pro nejúspěšnější. Speciální kategorii tvoří Auto pro ženy, ve které může zvítězit kterýkoli z nominovaných vozů. Hlasovat je možné až do 31. května. Účastníci ankety z řad nejširší české internetové veřejnosti mohou vyhrát atraktivní ceny – mimo jiné vůz Seat Ibiza.

V každé kategorii, vyjma Auta pro ženy, mezi sebou soutěží vždy šest vozů. Ty nominovaly redakce motoristických magazínů autoweb.cz, supersports.cz, autotube.cz a iMotor. Tím ale účast automobilových odborníků končí. Další průběh a především volba vítězů je zcela v rukou internetové veřejnosti. Kritériem nominace bylo datum uvedení modelu na trh, které bylo stanoveno v rozmezí od začátku března 2010 do konce února 2011. Kromě toho musela vybraná auta přinést nové či pozoruhodné řešení v oblasti designu či techniky.

Chtěli jsme se vyhnout tradičnímu odbornému dělení podle délky rozvoru náprav nebo typu karoserie. Kategorie jsme navrhli tak, jak o nich intuitivně smýšlejí sami řidiči – tedy podle účelu, jemuž má auto sloužit. Tento přístup zároveň umožnil sloučit v rámci každé kategorie auta různých cenových hladin,“ vysvětluje Jiří Červenka z vydavatelství Limemedia.

BRAND24

Anketa probíhá od 1. března do 31. května 2011 na portálu internetoveautoroku.cz. Hlasovat může každý registrovaný uživatel starší 18 let. Svůj hlas však může, kvůli maximální důvěryhodnosti ankety, dát pouze jednou. Celkový vítěz a vítězové jednotlivých kategorií budou slavnostně vyhlášeni v červnu. S anketou je spojena rovněž soutěž o atraktivní ceny. Výhercem osobního automobilu Seat Ibiza se stane ten hlasující, který nejpřesněji odhadne, kolik hlasů získá absolutní vítěz ankety Internetové auto roku 2011. Účastníci na 2. až 5. místě obdrží další zajímavé ceny.

Generálním partnerem soutěže je společnost AAA Auto, hlavním partnerem Direct Pojišťovna. Mezi další partnery patří dovozce a prodejce ocelových a hliníkových kol Alcar Bohemia a půjčovna aut Dream-Cars. Na mediálním poli se hlavním partnerem stal portál sauto.cz a dalšími mediálními partnery lidovky.cz, ceskenoviny.cz, volny.cz, Radio Blaník, Radio City, Fajn Radio a Hitrádio Magic.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).