Menu Zavřít

StarBev a IBM podepsaly smlouvu na dodávku IT ve střední Evropě

18. 11. 2010
Autor: profit

StarBev, pivovarnických společnost, podepsala pětiletou smlouvu se společností IBM. Kontrakt má hodnotu několika milionů eur a týká se zajišťování služeb v oblasti informačních technologií.

Foto: IBM

StarBev působí v sedmi středoevropských zemích, kde vyrábí a distribuuje místní značky stejně jako globální značky Stella Artois, Beck’s a Lowenbrau na základě licence AB InBev. Produkty společnosti se prodávají ve více než třiceti zemích po celém světě.

IBM bude pro StarBev zajišťovat služby týkající se informační infrastruktury, podporu datového centra, helpdesku, uživatelských služeb a všeobecné servisní úkony pro více než čtyři tisíce zaměstnanců firmy v regionu. IBM zajistí společnosti StarBev centralizaci IT provozu ve střední Evropě, přičemž využije IT kapacity globálního centra služeb IBM Delivery Center v Brně.

IBM nabídla společnosti StarBev nejlepší kombinaci nákladových úspor, servisních závazků a celkové flexibility. Společnost IBM rychle demonstrovala nasazení, s nímž se bude věnovat našemu týmu v klíčových oblastech regionu. Těší nás, že můžeme naše podnikání rozvíjet se společností IBM jakožto jedním z našich strategických partnerů,” říká Marcus Johansson, ředitel pro informační technologie společnosti StarBev.

BRAND24

Nový servisní model pro StarBev bude zajišťovat provoz serverových systémů, služeb zabezpečení a služeb pro koncové uživatele, včetně údržby a monitoringu specializovaných hardwarových a softwarových systémů. Služby využívají „řešení problémů na základě spolupráce” a „procesy prevence chyb”, které vycházejí ze standardů pro řízení služeb používaných společností IBM po celém světě. V případě společnosti StarBev se dosáhne flexibility v poskytování služeb monitorováním jednotlivých infrastrukturních komponent a hlášením nutnosti korektivního zásahu v co nejranější fázi procesu.

Smlouva mezi společnostmi StarBev a IBM byla podepsána v září 2010.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).