Špatné služby snižují hodnocení Slovenska

13. září 2004, 00:00 - admin
13. září 2004, 00:00

Nízká kvalita poskytovaných služeb a chybějící doplňkové služby patří mezi nejčastější výtky zahraničních turistů při cestách na Slovensko, jak sdělila Slovenská agentura pro cestovní ruch (SACR). "Češi si nejčastěji stěžují na celkovou neochotu lidí a na vysoké ceny parkovného či vstupů na lanovky a vleky," uvedla vedoucí zastoupení SACR v P raze Zuzana Šimková.

Občané České republiky, kteří vloni tvořili nejpočetnější skupinu zahraničních turistů na Slovensku, naopak oceňují snadnou dostupnost země, výhodné ceny a neustálou modernizaci zimních středisek.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Black friday je tu! Nakupte snadno, rychle a bez nervů
Chcete mít jako živnostník slušný důchod?
Rozhovor se zakladatelem Trip.market aneb jak si sestavit dovolenou podle vlastních představ
dTest: Které dary musíte zdanit a kolik odvedete státu?
Práce pro více zaměstnavatelů během roku 2017 a daně
Auta
Také Apple připravuje autonomní řízení. Jeho systém má být…
Srážka se zvěří hrozí nejen na podzim. Co v takovém případě dělat?
Automobilce Mini došla trpělivost. Na Dakar pošle auta s pohonem 4×4 i zadokolky
Je pohon na LPG ohrožený druh? Originálních aut na plyn už moc nekoupíte
Škoda představuje model Ke Luoke. Je to prodloužený Karoq pro Čínu
Technologie
Vyšel Vivaldi 1.13. Vylepšuje stahování a práci desítkami listů
Transcend RDC2: multifunkční čtečka karet pro smartphony (vyzkoušeno)
Messenger už nebude tak brutálně masakrovat fotky. Novým limitem je 4k
4K, HDR a 5× větší úhlopříčka, než má vaše televize. Nový projektor od BenQ stojí jen 40 000 Kč
Panelové prostředí pro aplikace ve Windows žije. Možná si ho brzy osaháme
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít