Sodexho ovládlo firmu na zážitky Den jak sen

26. listopadu 2007, 00:00 - Karel Janků
26. listopadu 2007, 00:00

Společnost Sodexho Pass koupila 60procentní podíl ve firmě Den jak sen, která se specializuje na prodej zážitků. Sodexho Pass patří mezi největší tuzemské poskytovatele zaměstnaneckých výhod a díky této akvizici do svého portfolia zařadilo i dárkové poukázky na nejrůznější zážitky. „Zážitkové produkty zařadíme do naší nabídky, ale zároveň značku Den jak sen chceme plně zachovat a navíc ji budeme dále podporovat a rozvíjet,“ sdělil marketingový šéf společnosti Sodexho Pass Daniel Čapek.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Když za škodu může sport...
O dědictví IV: Dědit, či darovat?
3 věci, na které není dobré zapomínat před odjezdem na služební cestu
Daňové přiznání za rok 2017: Změny u daňového zvýhodnění na děti a daňového bonusu
Bez potřebné doby pojištění vám důchod nedají
Auta
Kvíz: Víte, co se děje, když se na přístrojové desce…
Arrivo je systém, díky kterému pojede i Dacia Duster nebo Fabia 1.2 HTP 320 km/h
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive: Přesné porovnání neporovnatelného
Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno
Pokuta za pád z kola? Absurdní, ale ne víc než jiné pokuty za nehodu [komentář]
Technologie
Parádní akce: Samsung Galaxy S7 za 8200 Kč a S7 Edge za 10 600 Kč
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Mlácení dělníků, smrt v kantýně aneb Jak se dělá iPhone X
Nereferenční Radeony Vega konečně tady? PowerColor chystá vydání před koncem listopadu
Cnews FM: Platíme mobilem s Android Pay. Vydrží nám to? [podcast]
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít